شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تاکید رسانه عربی بر ماندن برانکو در پرسپولیس

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 689916
رسانه عربی الرای تاکید جالب توجهی نسبت به ماندن برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس دارد.
تاکید رسانه عربی بر ماندن برانکو در پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، پس از آن که رسانه های ایرانی به نقل از مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که بدهی نزدیک به یک میلیون یورویی این سرمربی پرداخت شده و ماندن او و ادامه همکاری اش با سرخ پوشان ایرانی حتمی است، این بار اما رسانه عربی زبان الرای نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس با برانکو ایووانکویچ تسویه کرده و مدت هاست این باشگاه در تلاش است تا با وجود موانع، حقوق این سرمربی کروات را پرداخت کند.
 
رسانه عربی در ادامه نوشت: باشگاه پرسپولیس از ترس اینکه برانکو شکایتی را به فیفا ارائه دهد به دنبال پرداخت هر چه سریعتر حقوق این سرمربی کروات است.

همچنین این رسانه عربی برانکو ایووانکویچ را سرمربی قابل توجه که سابقه فعالیت در تیم فوتبال هانوفر آلمان را دارد، قلمداد کرده است.

گفتنی است در روز های اخیر شایعات فراوانی مبنی بر حضور این سرمربی در تیم های عربی همراه با تاکیداش در رسانه های کروات وجود دارد که این موضوع را بیشتر از پیش جنجال بر انگیز کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *