پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مذاکرات پرسپولیس با فوق‌ستاره استقلال

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 689902
به نظر می‌رسد روند جذب بازیکن و عقد قرارداد بلند مدت با برانکو توسط مدیران پرسپولیس به خوبی پیش می‌رود و تا روزهای آینده به نتیجه خواهد رسید.
مذاکرات پرسپولیس با فوق‌ستاره استقلال
به گزارش جهان نيوز، طبق گفته مدیران باشگاه پرسپولیسو پست اینستاگرامی مهرداد میناوند شرایط در پرسپولیس به حالت عادی بازگشته و مشکلات مالی در این تیم حل شده است و محسن خلیلی در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر برانکو می‌باشد.

مدتی قبلبشار رسن در ادعایی عجیب اعلام کرد اگر پرسپولیس از نقل‌وانتقالات محروم نمی‌شد، طارق همام به این تیم می‌پیوست. حال با وجود اختلاف بین باشگاه استقلال و این هافبک عراقی، این بازیکن در خواست جدایی به باشگاه داده است. گفته می‌شود برانکو علاقه زیادی به سبک بازی او دارد و از مسئولان پرسپولیس خواسته تا تلاششان را برای جذب او بکار ببرند.

آخرین خبر در خصوص این انتقال جنجالی، مذاکرات ابتدایی با مدیربرنامه‌های طارق است و علاقه همام به چالش جدید در کنار رسن در پرسپولیس. حال باید منتظر ماند تا دید این شایعات آیا رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر؟

منبع: ورزش 11
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *