جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پرونده عراقچی دوباره به دادسرا بازگشت

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 689843
سخنگوی قوه‌قضائیه از بازگشت دوباره پرونده احمد عراقچی به دادسرا خبر داد.
پرونده عراقچی دوباره به دادسرا بازگشت
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین اسماعیلی در ادامه  چهارمین نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره ماجرای سد لفور و اینکه با فردی که این ناهنجاری را افشا کرده و خودش بازداشت شده است گفت: امر به معروف را توضیح دادم و زوایای آن را هم اشاره کردم. انتشار این تصاویر در فضای مجازی را هیچ کس تایید نمی‌کند. اگر فیلم و عکس و تصویری داریم این را می‌توان به مراجع ذی‌ربط منعکس کرد. به صرف عکس گرفتن برخورد نمی شود اما قطعا انتشار آن در فضای مجازی انطباقی با موازین قانونی ندارد. اگر آن فرد هم مانند آن راننده اقدام را منطبق با قانون انجام می‌داد، قطعاً مورد حمایت قرار می گرفت.

وی در خصوص پرونده فریدون نیز توضیح داد: پرونده ای که در بدوی رسیدگی شد، حکم صادر شد و تجدیدنظرخواهی شد و اخیرا به تجدیدنظر رفت و در نوبت رسیدگی تجدیدنظر است و بخشی از این پرونده کماکان در دادسرا مفتوح است.

سخنگوی قوه‌قضائیه همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده عراقچی گفت: پرونده نقص داشت که با ایراد دادگاه دوباره به دادسرا بازگشت.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *