پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برانکو در پرسپولیس ماندنی شد

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 689841
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم ماندنی شد و در لیگ نوزدهم روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست.
به گزارش جهان نيوز، پس از اینکه در هفته‌های گذشته رسانه‌های عربستانی و به خصوص صفحه توئیتر سایت خبری سعودی ۳۶۰ عربستان، خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی این کشور خبر داد و نوشت باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده است و این مربی کروات قرار است در راستای فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس با توافق طرفین اقدام کند، سبب شد تا هواداران تیم سرخپوش نگران جدایی سرمربی کروات شان باشند، اما مدیران پرسپولیس در این باره بیان کردند که جای نگرانی نیست و طلب یک میلیون یورویی این مربی به زودی پرداخت می‌شود.
 
برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیرش در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشته و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شده و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است و با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل طلب یک میلیون یورویی این مربی و دستیارانش آماده شده و به زودی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

برانکو به مدیران پرسپولیس و دوستان نزدیکش گفته که اگر طلبش را دریافت کند در پرسپولیس می‌ماند و با صحبت‌های مدیرعامل و حضور حسین خبیری، مشاور ایرج عرب در آلمان، برانکو دیگر در پرسپولیس ماندنی شد و در لیگ نوزدهم هدایت این تیم را برعهده دارد.

البته باید پول این مربی به حسابش واریز شود و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، برانکو فرصت بیشتری را به مدیران تیم سرخپوش داده تا این اتفاق رخ دهد. قرارداد برانکو برای لیگ نوزدهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است و این درحالیست که الاهلی عربستان برای به خدمت گرفتن برانکو، پیشنهاد ۴ میلیون یورویی داده است.

لازم به ذکر است، برانکو در خارج از کشور نیز نقل و انتقالات تیمش را زیر نظر دارد تا بتواند برای لیگ نوزدهم آماده شود، هر چند به احتمال زیاد علیپور از این تیم جدا خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *