سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پاداش پرسپولیس از آسیا کجا خرج شده است؟

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 689832
طبق مصوبه هیات مدیره سابق باشگاه پرسپولیس قرار بود ۶۵ الی ۷۰ درصد از پاداش لیگ قهرمانان آسیا به حساب باشگاه واریز شده و ۳۰ الی ۳۵ درصد بین بازیکنان و مربیان تقسیم شود.
پاداش پرسپولیس از آسیا کجا خرج شده است؟
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲ میلیون دلار پاداش گرفت، اما این روزها این باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو شده به طوری که فعلاً نتوانسته‌اند مطالبات برانکو را پرداخت کنند و این موضوع حتی شاید باعث شود که سرمربی پرسپولیس از این باشگاه جدا شود.
 
در این باره گفته می‌شود که پرداخت پاداش‌های زیاد به اعضای تیم باعث شده تا مبلغ ۲ میلیون دلار در باشگاه پرسپولیس وجود نداشته باشد و این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات مالی شده است.

هیأت مدیره سابق باشگاه پرسپولیس مصوبه‌ای در این خصوص انجام داده بود که پس از کسر جرایم کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرداخت کمک به امور خیریه حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد از جایزه به عنوان پاداش بین اعضای تیم تقسیم شود و رقمی در حدود ۶۵ الی ۷۰ درصد از ۲ میلیون دلار به باشگاه برسد، اما مشخص نیست که این مبلغ چه‌طور هزینه شده که باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هنوز نتوانسته با مربیان و بازیکنانش تسویه حساب کند.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس این خبر را تائید کرد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *