کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بارش رگباری در تهران و تعدادی از استان‌ها

21 خرداد 1398 ساعت 10:20

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران، وزش باد و رعد و برق در برخی مناطق کشور از جمله استان‌های زنجان، قزوین، تهران، البرز و سمنان طی روزهای آینده خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه افزود: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز (سه‌شنبه ۲۱ خرداد) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده‌ باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت را فردا (چهارشنبه ۲۲ خرداد) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهر ان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و همچنین سواحل غربی دریای خزر شاهد خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پس‌فردا (پنجشنبه ۲۳ خرداد) برای مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، ارتفاعات زاگرس مرکزی در سواحل دریای خزر، رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گفته وظیفه، این شرایط را در روز جمعه (۲۴ خرداد) برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور و در روز شنبه (۲۵ خرداد) در مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و بعد از ظهر روز چهارشنبه و طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ خرداد (در جنوب غرب) وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، گفت: فردا (چهارشنبه ۲۲ خرداد) پیش‌بینی می‌شود که هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد، در اوایل شب افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق باشد. فردا دمای تهران در بیشترین حالت۳۴ درجه سانتیگراد و در کمترین حالت ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در پایان اعلام کرد: پس‌فردا (پنجشنبه ۲۳ خرداد) هوای تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود. همچنین دمای تهران در این روز در گرم‌ترین وضعیت ۳۶ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین حالت ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.


کد مطلب: 689777

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689777/بارش-رگباری-تهران-تعدادی-استان-ها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com