جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳

داد پزشکیان از دست نمایندگان درآمد

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 689631
داد پزشکیان از دست نمایندگان درآمد
به گزارش جهان نيوز، صحن علنی مجلس با حاشیه‌هایی از جنس تذکر نسبت به بی‌توجهی نمایندگان به رای دادن همراه بود. مسعود پزشکیان که دیروز ریاست جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در چندین نوبت به نمایندگان تذکر داد که در رای‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند. نایب رئیس مجلس در یکی از تذکراتش مشخصا به نمایندگان گفت: ۶۴ ثانیه صبر کردیم که رای بدهید اما باز هم ۸۰ نفر رای ندادند. بی‌توجهی نمایندگان به مذاکرات مجلس هم چندین بار با انتقاد و تذکر علی لاریجانی رئیس مجلس روبه‌رو شده بود. یکی از نمایندگان از لاریجانی خواست که از بهارستان نشینان بخواهد با حضور قلب به مذاکرات توجه کنند. لاریجانی هم در پاسخ به این تذکر به مزاح گفت: ما مسئول نظم هستیم و تذکر هم می‌دهیم ولی برای حضور قلبشان نمی‌توانیم کاری کنیم.

پیش تر جهان نيوز در گزارش هایی از نحوه حضور نمایندگان مجلس و همچنین مشارکت در صحن علنی انتقاد کرده بود و خواستار اصلاح رفتارهای نادرست بهارستان نشینان شده بود.

بیشتر بخوانید:
چند خط درباره اوضاع تاسف‌بار درون مجلس
برچسب ها: پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....