پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

تجلیل دانشجویان دانشگاه‌شریف از راننده‌ قانون‌مدار

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 689627
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف با حضور در منزل «سعید عابد» راننده آمر به معروف و ناهی از منکر از اقدام ارزشمند وی تقدیر کردند.
تجلیل دانشجویان دانشگاه‌شریف از راننده‌ قانون‌مدار
به گزارش جهان نيوز، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف با حضور در منزل «سعید عابد» راننده آمر به معروف و ناهی از منکر از اقدام ارزشمند وی تقدیر به عمل آوردند.
 
عابد در این دیدار ضمن تشکر از حضور و حمایت‌های گوناگون مردم از این اقدام، آتش به اختیار بودن و وظیفه امر به معروف را علاوه بر تکلیف الهی یک امر ابلاغی از سوی رهبر انقلاب دانست و از دانشجویان خواست که این سخنان را نصب‌العین کارهای خود قرار دهند.

در ادامه این دیدار هم به رسم یادبود قاب عکسی از شهید علی خلیلی که در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، از طرف دانشجویان به سعید عابد اهدا شد.
 
گفتنی است، روز گذشته این راننده در مواجهه با مسافری که حجاب خود را رعایت نکرده بود، به وی تذکر می‌دهد و با برخورد زننده این مسافر از ارائه خدمات به این مسافر هنجارشکن ممانعت می‌کند؛ اما این مسافر که هم قانون و شرع را در لزوم حفظ حجاب در انظار عمومی، بار دیگر با انتشار تصویر و مشخصات راننده ناهی از منکر قصد توهین به وی را داشت که این اقدام واکنش‌های فراوانی را به‌دنبال داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


PIRASTEHFAR2@YAHOO.COM
Iran, Islamic Republic of
عَسَىٰ أَن تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّـهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿٢١٦بقره﴾
این افتخارات از سرصدقه کینه ها ونادانی های آن خانم مسافر بی روسری بود!
اولین اقدام نادانی آن خانم اینه که بعداز پیاده شدن ،زنگ میزنه به پلیش ومی گوید :یک آقایی در بزرگراه مزاحمم شده...دومین اقدام بداخلاقی آن خانم اینه که درشبکه مجازی رسانه ای میکنه برای لطمه به «اسنپ» وبردن آبروی یک انسان شرافتمند.
درحالیکه این آقای راننده می گوید:من برای اینکه کسی نفهمد «مسافرکشی»می کنم «آبرویم نرود»،چندمنطقه دورتراز منزل مسکونی میرفتم...حالا کی آبرودارشد وکی بی آبرو!... سرنوشت چطوری رقم خورد!
Iran, Islamic Republic of
....