جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انتخاب فرهاد مجیدی مورد تایید ما نیست

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 689621
سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: با همه احترامی که برای فرهاد مجیدی قائلیم، در این انتخاب مسیر درست طی نشده است.
انتخاب فرهاد مجیدی مورد تایید ما نیست
به گزارش جهان نيوز، کیکاووس سعیدی در برنامه زنده تهران ورزشی در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: اصولاً اساساً فرآیند انتخاب سرمربیان و کادر فنی در هر رشته ورزشی به عهده فدراسیون مربوطه است. فدراسیون‌ها ملاک‌هایی برای انتخاب کادر فنی دارند که حتماً مبنا قرار می‌گیرد، اما این موضوع که اعلام شده که ما تاکید می‌کنیم و مورد قبول ما نیست، ما در جریان این فرآیند قرار نداریم.

بحث ما، بحث فرهاد مجیدی نیست. با همه احترامی که برای او قائل هستیم، در این مسئله مسیر خودش طی نشده است. ستاد عالی بازی‌ها که زیر نظر وزیر ورزش و همچنین دکتر صالحی امیری قرار دارد، باید در جریان این انتخاب قرار می‌گرفت. این بزرگواران باید این مسئله را در ستاد عالی بازی‌ها به تصویب می‌رساندند.

سعیدی در مورد این‌که آیا او برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کند اما معتقد است که باید این انتخاب با هماهنگی کمیته ملی المپیک انجام می‌گرفته، گفت: کمیته ملی المپیک به‌طور مستقیم در هیچ رشته‌ای مداخله نمی‌کند. این مسیر، مسیر فدراسیون مربوطه است، اما باید با هماهنگی ستاد عالی بازی‌ها صورت می‌گرفت. ما مجیدی را دوست داریم، اما بحث فرآیندی است که باید طی شود. به هر حال ما امیدواریم که تیم ملی امیدمان آماده و سرحال باشد.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در رابطه با اظهارات مهدی تاج که روز گذشته گفته بود دولت دست از سر فوتبال بردارد، گفت: من در جریان اظهارات ایشان نیستم، اما هر فدراسیونی سیاست‌ها و اهداف و برنامه‌هایی دارد که از سمت رئیس فدراسیون اعلام می‌شود و مسئولیت آن نیز برعهده خود فدراسیون است.

وی در خصوص مسائل مالی فدراسیون فوتبال گفت: ما اواخر سال گذشته مبلغی را به فدراسیون پرداخت کردیم. همواره از تیم‌های المپیکی حمایت می‌کنیم. کمیته ملی المپیک رسالت ذاتی دارد و این سیاست ما است. کمیته ملی المپیک و هیأت اجرایی که در راس آنها دکتر صالحی امیری قرار دارند همیشه این سیاست را دنبال می‌کند و نگاه ما یک نگاه حمایتی به تمام رشته‌های المپیکی است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *