کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابعاد مختلف صحیفه سجادیه استخراج شود

20 خرداد 1398 ساعت 9:28

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است.


به گزارش جهان نیوز، آیت الله شیخ محسن فقیهی در دیدار برگزارکنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و مسؤولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه گفت: صحیفه سجادیه ابعاد مختلفی دارد که همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و اقتصادی آن قابل استخراج است. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه پیشگویی هایی کرده اند که امروز دانشمندان به آن رسیده اند.

وی بیان کرد: در آثار کنگره سعی کنید مباحث بدون تکرار و مختصر و مفید به مردم ارائه شود. علاوه بر کتاب ترویج صحیفه سجادیه را از طریق فضای مجازی به صورت گسترده و جدی پیگیری کنید.

آیت الله فقیهی با بیان اینکه صحیفه سجادیه در میان اهل سنت و حتی در خارج از کشور میان سایر ادیان داری اقبال بسیاری است گفت: باید از ظرفیت خبرگزاری ها و رسانه ها در تبیین معارف صحیفه سجادیه بیش از گذشته بهره ببرید. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود:  مردمی بودن، عدم وابستگی به دولت و جناح های سیاسی و از روی اعتقاد کار کردن از امتیازات این کنگره هست که باید از این به بعد هم مردمی حفظ  شده و پیش برود.

وی با بیان اینکه دشمنان روی انحراف اعتقادی جوانان سرمایه گذاری کرده‌اند گفت: صحیفه این ظرفیت را دارد که جوانان را از انحراف عقیدتی حفظ کند. این کنگره کاری ماندگار، خدایی و تامین کننده دنیا و آخرت شماست.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 689581

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689581/ابعاد-مختلف-صحیفه-سجادیه-استخراج-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com