پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

آزمون میلیاردی فوتبال ایران +عکس

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 689571
مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان دارای ماشین های میلیاردی است به طوریکه یکی از آنها را در ایران و دیگری را در خارج از کشور استفاده می کند.
آزمون میلیاردی فوتبال ایران +عکس
به گزارش جهان نيوز، با توجه به گسترده شدن دنیای ارتباطات امروزه مردم در سراسر جهان علاقه زیادی به پیگیری اخبار و حواشی چهره‌های مطرح و به نوعی سلبریتی‌ها دارند.

در این میان بازیکنان فوتبال با توجه به محبوبیت این رشته در کل جهان جایگاه ویژه‌ای در صدر اخبار دارند و بی شک کسب اطلاع از زندگی شخصی آن‌ها برای رسانه‌ها و مخاطبان آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

ستارگان فوتبال ایران هم از این قاعده مستشنی نیستند و همگان دوست دارند در کنار مشاهده توانایی فنی آن‌ها سرکی هم به زندگی خصوصی شان بکشند.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه هم جزء چهره‌هایی است که با توجه به حواشی و البته فعالیت‌های زیادش در فضای مجازی به یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شده است.

آزمون میلیاردی فوتبال ایران
 
شاید فهمیدن اینکه مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ سوار از چه اتومبیلی استفاده می‌کند برای افرادی که همواره اخبار مربوط به سردار را دنبال می‌کنند جذاب باشد.

آزمون زمان‌هایی که در ایران حضور دارد با اتومبیل پورشه خود در رفت و آمد است و مهم‌تر اینکه خودرو تحت مالکیت او با رنگ ویژه اش (قهوه ای) حسابی مورد توجه است. البته شنیده می‌شود این پورشه پیش از این برای جواد نکونام بوده و سردار اتومبیل گرانقیمت خود را از کاپیتان اسبق تیم ملی خریده است.

آزمون میلیاردی فوتبال ایران
 
۱۷ تیر ۹۷ اتفاق بدی برای آزمون رخ داد و در تصادف زنجیره‌ای محور نکا- بهشهر خسارت زیادی به ماشین سردار وارد شد.

از طرفی شنیده می‌شود آزمون پس از انتقال به تیم زنیت سنت پترزبورگ اتومبیلی که در روسیه از آن استفاده می‌کند هم تغییر داده و اکنون ماشینی دارد که نمونه آن به ندرت در کشورمان پیدا می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
به جوون ها زیاد گیر ندهید همه دوست بهترین ها رو داشته باشند