چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۱۷ توزیع کننده مواد مخدر در اندیمشک

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 689551
فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۱۷ نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .
دستگیری ۱۷ توزیع کننده مواد مخدر در اندیمشک
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ امیرعباس شهبازی در اندیمشک، اظهار کرد: در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده از وجود فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا در آمده است.

سرهنگ شهبازی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن و پاتوق مجرمان در نقاط آلوده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و مشترک با اکیپ هایی از سایر یگان های انتظامی این فرماندهی، تعداد ۱۰ باب مغازه و پاتوق توزیع مواد مخدر را مورد بازرسی قرار دادند.

وی گفت: در این طرح مقدار یک کیلو و ۳۳۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و تعداد ۱۷ نفر از عوامل اصلی فروش و توزیع مواد مخدر دستگیر، همچنین تعداد سه دستگاه خودرو و تعداد ۱۰ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.شهبازی در ادامه گفت: تعداد ۷ باب مغازه که در پوشش اغذیه فروشی اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند نیز پلمپ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *