جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

اسنپ: از راننده وظیفه شناس تقدیر می‌کینم

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 689539
اطلاعیه‌ شرکت اسنپ: اسنپ خود را مقید به رعایت چارچوب‌های قانونی و ارزش‌های اسلامی جامعه می‌داند و بر پایبندی به آن متعهد است و در قوانین شرکت اسنپ صراحتاً بر التزام به رعایت حجاب تاکید شده است.
اسنپ: از راننده وظیفه شناس تقدیر می‌کینم
به گزارش جهان نيوز، شرکت اسنپ در ارتباط با مسئله پیش آمده اخیر در خصوص یک سفر درون شهری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: اسنپ خود را مقید به رعایت چارچوب‌های قانونی و ارزش‌های اسلامی جامعه می‌داند و بر پایبندی به آن متعهد است و در قوانین شرکت اسنپ صراحتاً بر التزام به رعایت حجاب تاکید شده است.

این شرکت ضمن تکذیب شایعات مربوط به برخورد با راننده اعلام می‌کند حساب کاربری ایشان در هیچ مقطعی غیرفعال نشده است. علاوه بر این، از راننده مذکور بابت رعایت قوانین شرکت قدردانی به عمل خواهد آمد واسنپ بابت افشای اطلاعات شخصی راننده، خود را محق به پیگیری موضوع می‌داند. همچنین لازم به ذکر است، تماس با مسافر طبق رویه‌های معمول شرکت در مورد سفرهای ناتمام صورت گرفته و به منزله تایید رفتار مسافر نبوده است.

در پایان شرکت اسنپ با اجتناب از ورود به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی و تاکید بر قوانین و حقوق شهروندی و ضمن ابراز تاسف از اتفاق رخ داده از کلیه کاربران محترم راننده و مسافر تقاضا دارد با رعایت هر چه بیشتر قانون و توجه به ارزش‌ها و اخلاق اسلامی و رفتار توام با احترام متقابل و شکیبایی، فضایی مناسب برای سفرها ایجاد کنند. همچنین در صورت بروز هرگونه اختلاف در حین سفر پیش از هر اقدامی با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند و اطمینان داشته باشند که اسنپ مدافع حقوق‌ مسافر و راننده خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید جواد
Iran, Islamic Republic of
اگر افراد متدین جامعه مانند قضیه اسنپ در سایر موارد از جمله معضلات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی به صورت متحد واکنش نشان بدهند، نتایج خوبی حاصل می شود.
Iran, Islamic Republic of
تشکر اصلی حامعه باید از قوه قضائیه صورت بگیرد، بخاطر اینکه اسنپ با اعلام حمایت این نهاد از کار آقای راننده، حاضر به اعلام حمایت از راننده خود شد، وگرنه به بهانه مشتری مداری، حتما راننده را اخراج می‌کرد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از کار آن خانم نباید بد گفت چو ن تبدیل به قهرمان می شود.
از کار این راننده باید تمجید کرد . تشکر کرد و قدر دان کاری شد که همه ارگان ها و نهاد و .... نکرده اند در چندین سال و خلاصه نتیجه نکردن ها شده سر لخت این بنده خدا
اسنپ در پیچ انتخاب است است یا با تاکید بر شعایر و دفاع از اقدام راننده شالوده تجاری و در آمد خود را بر محور فضیلت های دینی قرار می دهد یا بر اساس مسایل بازار و البته رزق مشکوک و شبه ناک آرام از موضوع می گذرد.
باید این راننده در اخلاق و دفاع از دین تبدیل به نماد شود.
عمدتا شغل تاکسی را آلوده به مسایل خاص می دانند ولی ایشان اثبات کرد از نقاط ضعف و ضعیف می توان قوی عمل کرد.
قطعا" نیت ایشان خدایی بوده که خدا مردم را پشت کار و عمل ایشون قرار داده است.
Iran, Islamic Republic of
اگر ما مردم و مخصوصا مسئولین فرهنگی نظام اسلامی به اندازه این راننده متعهد و منطقی و شجاع در مقابل امنیت اخلاقی و رعایت قوانین کشور و امر بمعروف و نهی از منکر احساس تکلیف میکردیم بعد گذشت چهل سال از انقلاب دینی شاهد این همه ناهنجاری و شکستن حرمت اخلاق و دستورات دینی در جامعه نبودیم .خدا لعنت کند اندسته از به اصطلاح اصلاح طلبان وروشنفکران غربزده را که " امر به معروف و نهی از منکر " را دخالت در حوزه خصوصی مردم و فضولی دانستند وکار را به اینجا کشاندند. البته در جریان قتل میترا استاد بدست یکی از اصلاتچی های مطرح بنام نجفی دود این تفکرات باطل به چشم خودشان هم رفت .
Iran, Islamic Republic of
حمایت خدا از امر به معروف و نهی از منکر در این دنیا نقدی پرداخت می‌شود، ....