پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

جوادحسینی سرپرست وزارت آموزش وپرورش شد

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 689528
فارس نوشت: سخنگوی دولت از تعیین سید جواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور خبر داد.
جوادحسینی سرپرست وزارت آموزش وپرورش شد
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی با بیان اینکه در روزهای گذشته گزینه‌های مختلفی برای تصدی این پست با رئیس جمهوری دیدار کرده و برنامه ارائه کرده‌اند، گفت: در پی استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و پذیرش استعفای وی توسط رئیس جمهور، گزینه‌های مختلفی برای تصدی سرپرستی این وزارتخانه مطرح شدند که نهایتا رئیس‌جمهور از میان این گزینه‌ها، با صدور حکمی سید جواد حسینی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

وی با تأکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برای دولت و شخص رئیس‌جمهور برخوردار است، گفت: در انتخاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش همه دغدغه‌های مربوط به فرهنگیان و دانش آموزان مد نظر قرار گرفته است.

سیدجواد حسینی پیش‌تر مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بوده و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و قائم مقام استانداری خراسان رضوی را نیز در کارنامه خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چه لایق
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در پستهای مدیریتی موج می زنند و طوفان مشکلات هم از پس آنها می غرد.
معلم
Iran, Islamic Republic of
اگر جایگاه معلمان و دانش آموزان برای رییس جمهور و دولت مهم بود در بهبوهه امتحانات و کنکور سراسری و مطالبات معلمان وطرح رتبه بندی و پاداش نداده معلمان بازنشسته اجازه استعفا نمی دادند.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
یک اصلاحاتی دوتیغه !!