کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بزرگترین تولید کننده درب ضد سرقت

19 خرداد 1398 ساعت 12:56

شرکت آتار درب سلماس بزرگترین تولید کننده درب های ساختمانی اعم از درب ضد سرقت ، درب های ضد حریق و درب های داخلی در ایران می باشد.


شرکت آتار درب سلماس بزرگترین تولید کننده درب های ساختمانی اعم از درب ضد سرقت ، درب های ضد حریق و درب های داخلی در ایران می باشد. تولید ملی با کیفیت مطلوب و قابلیت رقابت پذیری قیمت نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه ، کارخانه آتار درب سلماس را به یکی از کارخانجات ممتاز در تهیه محصولات ساختمانی تبدیل کرده است.

تولید درب های ضد سرقت با تنوع مدل بیشتر از 600 مدل و تولید دربهای داخلی اعم از دربهای اچ دی اف و درب های ام دی اف با تنوع بیشتر از 200 مدل جز ویژگی های منحصر به فرد کارخانه آتار درب سلماس می باشد. این کارخانه با بکارگیری بهترین و بروز ترین دستگاه های سی ان سی و دستگاه های پرس روکش توانسته کیفیتی درخور محصولات ایرانی را برای بازار صادراتی ایجاد کند.

در سالیان اخیر با توجه به نیاز تعویض درب برای ساختمان های قدیمی ، ساخت درب های ضد سرقت با ابعاد استاندارد برای پروژه های انبوه سازی و ساختمانی و ساخت دربهای ضد سرقت با ابعاد غیر استاندارد و سفارشی برای مشتریان انجام می شود. زمان ساخت متناسب با مدل انتخابی و تعداد درب های در بازه زمانی 20 تا 30 روزه انجام می شود.

ساخت درب داخلی ساختمان با روکوب و تاج و ساخت درب های ضد سرقت با انواع روکوب و تاج های درخواستی با توجه به نیاز مشتری قابل ساخت می باشد. استفاده از روکش های راش ، ملچ و گردو آمریکایی و یرآق متنوع برای تمام محصولات ضد سرقت و داخلی داخلی و تنوع رنگی با رنگ های پلی اورتان از دیگر قابلیت های تولید درب های ضد سرقت و داخلی در کارخانه آتار درب سلماس می باشد.

سهند درب سلماس دیگر خط تولید این کارخانه برای تولید درب های ضد حریق فلزی می باشد که توانسته تاییده 120 دقیقه سازمان آتش نشانی را برای تولید محصولات ضد حریق به دست بیاورد. استفاده از دستگیره آنتی پنیک داف ترکیه، و جک سارو ترکیه و لولای فنردار ترک از مشخصات فنی این محصول با کیفیت کارخانه سلماس می باشد.
 


کد مطلب: 689476

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689476/بزرگترین-تولید-کننده-درب-ضد-سرقت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com