کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دو چالش بزرگ استقلال در نقل و انتقالات

19 خرداد 1398 ساعت 10:51

مسئولان باشگاه استقلال که تمرکز خود را روی نهایی کردن قرارداد سرمربی جدید گذاشته اند، علاوه بر این موضوع با یک چالش بزرگ دیگر در مورد بازیکنان فصل آینده مواجه هستند.


به گزارش جهان نیوز، باشگاه استقلال روزهای پرالتهابی را پشت سرگذاشته و مدیران این مجموعه در روزهای پیش رو هم باید تلاش شبانه روزی را پشت سر بگذارند تا بتوانند تیمی مدعی روانه میدان کنند.
 

آبی پوشان که در نیم فصل دوم فصل گذشته به هارمونی خاصی رسیده بودند و توانستند بازی‌های قابل قبولی ارائه دهند، در پایان فصل با پدیده اتمام قرارداد بازیکنان کلیدی مواجه هستند.

تاکنون جدایی بازیکنانی مثل صیادمنش، ایسما و منشا از این تیم قطعی شده است. خسرو حیدری بازنشسته شده، وضعیت امید نورافکن و آیاندا پاتوسی هم مشخص نیست و مدیران باشگاه باید تکلیف این دو بازیکن را هم مشخص کنند.
چند بازیکن مهم تیم استقلال که عمدتاً هم ملی پوش می باشند قراردادشان به اتمام رسیده که حفظ همه آنها کار ساده‌ای نیست و مدیران باشگاه باید انرژی زیادی صرف این منظور کنند.

سید حسین حسینی دروازه‌بان ملی پوش این تیم که دارای رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن می‌باشد، شاید مهمترین بازیکن این تیم باشد قراردادش به اتمام رسیده است و به نظر می رسد تمدید با این دروازه‌بان ملی پوش چندان ساده نباشد.

پژمان منتظری مدافع باتجربه‌ای که رکورددار بیشترین دقایق بازی در فصل گذشته برای آبیها شد و در اکثر بازی‌های نیم فصل دوم این تیم هم با بستن بازوبند کاپیتانی پیشاپیش سایرین به زمین آمد، یکی دیگر از بازیکنان مهم استقلال است که قراردادش به اتمام رسیده است.این بازیکن نیز ملی پوش بوده و هم اکنون همراه با تیم ملی در کره به سر می‌برد.

وریا غفوری دیگر مدافع ملی پوشی که به زعم بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن دو فصل گذشته استقلال است و وی نیز همراه با تیم ملی در کره به سر می‌برد، یکی دیگر از ملی پوشان بدون قرارداد آبی پوشان است.

علی کریمی و روزبه چشمی دیگر ملی پوشان بدون قرارداد استقلال هستند که شاید حفظ این دو بازیکن سخت‌تر از دیگران باشد چرا که شنیده می‌شود اولویت آنها لژیونر شدن است.

این آمار نشان از سختی کار مدیران استقلال برای حفظ شاکله اصلی تیم شان برای فصل بعد می‌باشد.

منبع: مهر


کد مطلب: 689426

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689426/دو-چالش-بزرگ-استقلال-نقل-انتقالات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com