پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

پهپادهای یمن سراغ فرودگاه جیزان رفتند

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 689415
شبکه المسیره گزارش داد که یگان پهپادی ارتش یمن فرودگاه جیزان را با استفاده از چند فروند پهپاد «قاصف ۲k» هرف قرار داده است.
پهپادهای یمن سراغ فرودگاه جیزان رفتند
به گزارش جهان نيوز، شبکه المسیره از عملیات یگان پهپادی ارتش یمن علیه فرودگاه جیزان خبر می‌دهد. در این عملیات، بخش‌هایی از فرودگاه جیزان با استفاده از چند فروند پهپاد «قاصف ۲k» هدف قرار گرفته است.

یک منبع نظامی در یگان پهپادی ارتش یمن در گفتگو با شبکه المسیره گزارش داده که در این عملیات بخش‌هایی از فرودگاه جیزان که در تجاوز علیه مردم یمن استفاده می‌شدند هدف قرار گرفته‌اند.

در همین حال نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز عملیاتی را علیه نظامیان و مزدوران سعودی در استان جیزان انجام داده‌اند.

در این عملیات، پایگاه مزدوران سعودی در شرق منطقه «جبل النار» هدف قرار گرفته است.چند نفر از نظامیان و مزدوران سعودی در پی این عملیات به هلاکت رسیدند و نیروهای یمنی موفق شدند بخشی از تجهیزات مزدوران سعودی را به غنیمت بگیرند.

یگان موشکی ارتش یمن نیز در استان «الجوف» محل تجمع مزدوران سعودی در جبهه «ساقیه» را با یک فروند موشک «زلزال _۱» هدف قرار داده است.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برخی کشورها مثل انگلیس، فرانسه و آلمان فروش تسلیحات به عربستان برای بمباران مردم یمن را متوقف نکردند اما متاسفانه در مجموع غرب به رژیم‌های خودکامه اجازه می‌دهد که جنایت انجام دهند.