کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جاسوس دوتابعیتی تا ۴۸ساعت آینده آزاد می شود؟

18 خرداد 1398 ساعت 17:32

فارس نوشت: «دیلی استار» لبنان امروز شنبه در خبری به نقل از «یک منبع» ادعا کرد «نزار زکا» تبعه لبنانی ـ آمریکایی که در ایران به جرم جاسوسی به ۱۰ سال زندان محکوم شده، تا ۲ روز دیگر وارد بیروت می‌شود.


به گزارش جهان نیوز، در ادامه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها و برخی مقام‌های لبنانی درباره آزادی قریب الوقوع نزار زکا تبعه لبنانی- آمریکایی از زندان در ایران، یک رسانه لبنانی امروز شنبه مدعی آزادی او تا ۴۸ ساعت آینده شده است.

پایگاه لبنانی «دیلی استار» امروز شنبه در خبری تازه درباره وضعیت نزار زکا تبعه لبنانی- آمریکایی که در دادگاهی در ایران به دلیل همکاری با دولت بیگانه علیه منافع ملی ایران به ۱۰ سال حبس و پرداخت ۴.۲ میلیون دلار محکوم شده، از آزادی او تا دو روز آینده خبر داد.

این رسانه به نقل از یک «منبع مطلع» نوشت: «نزار زکا تبعه لبنانی که از سال ۲۰۱۵ در ایران زندانی شده است، ظرف ۴۸ ساعت (آینده) وارد بیروت (پایتخت لبنان) خواهد شد».

پیش از این برخی رسانه‌های لبنانی مدعی شده بودند که مسئولان ایرانی با درخواست «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان مبنی بر عفو و آزادی نزار زکا موافقت کردند.

طبق گزارش ادعایی این رسانه‌ها، سفیر ایران در بیروت در تماس با وزیر خارجه لبنان موافقت تهران با درخواست عون از حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران مبنی بر عفو نزار زکا به مناسبت عید فطر را اعلام کرده بود.

مقامات ایرانی هنوز درباره این موضوع واکنش رسمی نداشته‌اند.


کد مطلب: 689350

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689350/جاسوس-دوتابعیتی-۴۸ساعت-آینده-آزاد-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com