کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باهنر:

برای انتخابات مجلس نمی‌آیم و برنامه‌ای ندارم/ احمدی‌نژاد از من پرسید دعوتتان جدی است، گفتم بله!

18 خرداد 1398 ساعت 12:50

من حتماً یک فعال سیاسی در انتخابات مجلس خواهم بود چرا که نیرو و حزب داریم اما شخص خودم برای انتخابات مجلس نمی‌آیم و برنامه‌ای ندارم.


به گزارش جهان نیوز، محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ادوار مجلس گفتگوی جدیدی با ایسنا انجام داده است. بخش هایی از این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

در جریان مراسم افطاری جامعه مهندسین، محمود احمدی نژاد هم حاضر بود که خودتان در نشست خبری اشاره کردید این حضور، در قالب دعوت عام انجام شده است اما بخشی از افکار عمومی به این سمت حرکت کرد که ممکن این حضور بی‌ارتباط با انتخابات آینده نباشد، نظر خودتان چیست؟
این دعوت که واقعاً یک دعوت عام بود و ایشان در همان قالب به مراسم تشریف آوردند. اما در جریان اصولگرایی و حتی نو اصولگرایی تاکنون هیچ بحثی برای ائتلاف با آقای احمدی‌نژاد انجام نشده و بعید می‌دانم که صحبتی هم پیش آید. از طرفی پیش‌تر فعالیت‌ها و حضور آقای احمدی‌نژاد هم برای ریاست‌جمهوری انجام شده بود که منتفی شد اما اینکه ایشان برای انتخابات مجلس بخواهد با حزبی به میدان بیاید یا نه را باید صبر کنیم و ببینیم.

اما در سال‌های گذشته آقای احمدی‌نژاد در این مراسم حضور نداشت، فکر می‌کنید علت حضورش در مراسم امسال چه بود؟
مسئله خیلی کوچکی از نظر اجتماعی بود. شوهر همشیره بنده که پدر آقای ثمره هاشمی می‌شود، حدود ۲۵ روز قبل فوت کرده بود و آقای احمدی نژاد هم از آنجا که با آقای ثمره‌هاشمی برو و بیایی دارند و ارتباطشان خوب است، از تهران برای مراسم ختم به کرمان آمدند. همچنین در مراسم ختمی که در مسجد نور تهران برگزار شد هم حاضر شدند و همانجا از من پرسیدند دعوتتان برای افطاری جامعه اسلامی مهندسین جدی است یا نه؟ من هم گفتم بله؛ ما دعوت کرده‌ایم و هرکس بیاید خوب است که ایشان هم بر همین اساس تشریف آوردند. بنابراین فکر نمی‌کنم علتی جز برای همان رفت‌وآمدهای مرسومی که گفتم، وجود داشته باشد. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم خود احمدی‌نژاد هم میلی برای رفت‌وآمد با اصولگرایان داشته باشد.

شما پیش از این تاکید کرده بودید که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نمی‌شوید. آیا قصد ندارید برای حضور در انتخابات مجلس برنامه‌ریزی داشته باشید؟
من حتماً یک فعال سیاسی در انتخابات مجلس خواهم بود چرا که نیرو و حزب داریم اما شخص خودم برای انتخابات مجلس نمی‌آیم و برنامه‌ای ندارم.

بیشتر بخوانید:
آقای باهنر اجازه ندهید اینقدر به شما توهین شود!
حاضریم لاریجانی رئیس‌جمهور شود و باهنر رئیس مجلس!


کد مطلب: 689303

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689303/انتخابات-مجلس-نمی-آیم-برنامه-ای-ندارم-احمدی-نژاد-پرسید-دعوتتان-جدی-گفتم-بله

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com