سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳۸

چرا دولت بلافاصله افزایش قیمت‌ را اجرا می‌کند؟

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 689282
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت‌ها گفت: دولت چرا سایر مصوبات مجلس را اجرا نمی‌کند اما افزایش قیمت‌ها را بلافاصله اعمال می‌کند؟
چرا دولت بلافاصله افزایش قیمت‌ را اجرا می‌کند؟
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در کنار افزایش ناگهانی قیمت کالا و خدمات مختلف، بهای آب، برق، گاز  نیز افزایش یافت بدون اینکه درآمدهای مردم متناسب با تورم رشد یابد. به همین منظور سوژه‌ای با عنوان « چرا هزینه حامل های انرژی درسال 98 گران شده است» .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای اعلام کرده که افزایش قیمت آب و برق و گاز در برنامه پنج ساله ششم توسعه دیده شده است.امیر خجسته با بیان اینکه باید شرایط امروز جامعه که در وضعیت نامناسب اقتصادی هستیم در نظر گرفته می‌شد افزود: در این شرایط این سؤال مطرح است که آیا دولت و مجلس نباید تشخیص دهند که شرایط امروز برای افزایش قیمت‌ها مناسب نیست؟

وی با اشاره به اینکه حتی اگر این مسأله قانونی باشد نباید وضعیت مردم را در نظر گرفت؟ تصریح کرد: اگر حقوق‌ها با توجه به تورم افزایش می‌یافت، امکان افزایش قیمت آب، برق، گاز و سایر موارد نیز وجود داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت از همه جبهه‌ها در حال فشار آوردن به مردم است و هر روز شاهد افزایش قیمت کالاهای مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه دولت باید قیمت‌ها را کنترل کند خاطرنشان کرد: دولت چرا سایر مصوبات مجلس را اجرا نمی‌کند اما افزایش قیمت‌ها را بلافاصله اعمال می‌کند؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چرا تنظیم بازار را اعمال نمی‌کند گفت: چطور مردم می‌توانند با درآمدهای فعلی پاسخگوی هزینه‌ها باشند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
چون دولت طرف دار سرمایه دار هست؟؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
دولت عامل اصلی افزایش قیمت‌ ها درسراسرکشوراست.
Romania
حسن روحانی: دولت استعفا نمی‌دهد
چرا دولتی‌ها درمدت 14 ماه است هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند.
دولت روحانی هیچ کاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور تاکنون نکرده است.
آدرس غلط به مردم ندهید/ مشکل اقتصادی را چه کسی باید حل کند؟ دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس!!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم از دولت روحانی راضی نیستند....
Iran, Islamic Republic of
هزاران بار مردم ازطریق رسانه ها اعتراض کردند که مشکلات اقتصادی مردم و کشور مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی حل نمی شود ولی متاسفانه روحانی تاکنون توجهی نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
چرا خودروهای داخلی 50 الی 150 درصد گران شدند؟ / دلالان اصلی بازار خودرو چه کسانی هستند؟
آیا افزایش قیمت خودروسازان قانونی بوده است؟....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کسانی که ازسال 1392 تاکنون با آمریکا و کشورهای اروپایی و... سیاسی بازی می کنند عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشورهستند، نه آمریکا و رژیم صهیونیستی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
معاون اول ریاست جمهوری اگر قادر است در 5 دقیقه جواب منتقدین دولت را بدهد پس چرا از حضور در مناظره تلویزیونی برای روشن شدن حقایق طفره می‌رود...
Iran, Islamic Republic of
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت روحانی تاکنون پاسخگو نیست ....
Iran, Islamic Republic of
مشکل اقتصادی مردم و کشور با حرف شعار دولت روحانی حل نمی‌شود
Iran, Islamic Republic of
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس احساس مسئولیت نمی‌کنند
افزایش قیمت ها درکشورناشی ازبی مدیریتی، بی توجهی، بی نظارتی، ناتوانی، کوتاهی و سکوت است/ 14 ماه گذشت چرا با گران فروشان درسراسرکشور برخورد نمی کند و نمی شود.
رئیس جمهور بالاترین اختیارات را دارد ولی متاسفانه ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مردم ایران و کشور نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد 98 در سی‌امین سالگرد ارتحال امام راحل، در باب مذاکره فرمودند، ما از این بحران عبور می‌کنیم و راه عبور هم مقاومت است. به شرطی که آمریکایی‌ها نزدیک نشوند و جلو نیایند. متأسفانه برخی واداده‌ها برخلاف سخنان صریح رهبری بازهم درصدد ترساندن مردم از سایه خیالی جنگند تا به اهداف دنیایی خود برسند. ولی بدانند که ملت پشت سر ولایت ایستاده و از این حمایت نیز دست برنخواهد داشت. این رفتارهای بدخواهان راه به جایی نخواهد برد.
Iran, Islamic Republic of
من سیاستمدار نیستم ولی با توجه به علاقه‌ای که به مسائل سیاسی دارم از همان ابتدای امر برجام، متوجه شدم که بین شیطان بزرگ و اروپای بدعهد تقسیم کاری صورت گرفته است تا برجام یک‌طرفه حفظ شود، چرا مسئولان و مذاکره‌کنندگان متوجه نشدند و نمی‌خواهند بشوند؟
Iran, Islamic Republic of
شورای فرهنگی بریتانیا به دنبال بازگشایی مجدد دفتر خود در تهران است! با توجه به نقش توطئه‌گرایانه پیر استعمار که سابقه طولانی دارد و از آنجایی که این دفتر به دنبال جذب عناصر داخلی و سازماندهی شبکه‌ای در فضای مجازی و توطئه است، نباید اجازه فعالیت چنین عناصر فاسد و آلوده داده شود.
Iran, Islamic Republic of
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در مورد زیاده‌گویی‌های رئیس‌جمهور فرانسه در مورد ایران گفته این حرف‌ها موجب بی‌اعتمادی ایران خواهد شد. در حالی که کار از بی‌اعتمادی گذشته است ولی چه کنیم که دولتمردان ما منفعلانه عمل می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
استانی شدن انتخابات از یک طرف و بومی شدن کارت‌های ملی هوشمند شهروندان از سوی دیگر حکایت از محصور شدن قومیت‌های ایران در محدوده جغرافیایی خود و قصد عده‌ای برای تجزیه عاطفی مردم کشور دارد.
Iran, Islamic Republic of
سقوط اخلاقی یک جریان سیاسی به کجا کشیده شده که خیلی راحت با هدف همراهی با یک قاتل جانی به همسر کشته شده او تهمت می‌زنند. زنی که کشته شده و قادر به دفاع از خود نیست.
Iran, Islamic Republic of
یک کسی که در گذشته مسئولیت وزارت داشته وقتی فرد بی‌گناه و بی‌دفاعی را داخل حمام با سلاح گرم می‌کشد نباید به دلیل پست‌هایی که داشته جرم او کم‌رنگ جلوه داده شود.
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شروع فصل گرما چه دست‌هایی در کار است که قیمت سیب‌زمینی کیلویی 2 هزار تومان را در حد بالای 8 هزار تومان حفظ کرده‌اند؟! همین سؤال درباره گوجه‌فرنگی هم وجود دارد. زحمات طاقت‌فرسا را آن کشاورز محروم می‌کشد و بهره‌مندی از ثروت‌های نامشروع نصیب عده‌ای زالوصفت می‌شود. اگر واقعاً امکان کاهش قیمت نیست چرا مجوز صادرات آنها داده می‌شود؟
Iran, Islamic Republic of
اخیراً پزشک آمریکایی که تا به حال 25 بیمار بی‌پناه را کشته بود دستگیر شد و در آلمان نیز پرستار قسی‌القلبی که 85 بیمار را کشته بود دستگیر شد، ولی به حبس ابد محکوم شد! صدا و سیما و مطبوعات متعهد صرفاً به پخش خبر اکتفا نکنند و چهره کریه غرب فاقد اخلاق انسانی در غرب و دروغگویی مدعیان دفاع از حقوق بشر و اذناب داخلی آنها مثل سران فتنه و سینه‌چاکان غرب و نفوذی‌ها در دولت را بیشتر به مردم نشان دهند! در قبال داغدار کردن صدها خانواده و وحشت‌آفرینی و سلب اعتماد جامعه از سیستم درمان تنها به حبس ابد اکتفا می‌شود!
Iran, Islamic Republic of
وضعیت صوت هنگام سخنرانی رهبر معظم انقلاب امسال برای کسانی که خارج از مجموعه حرم (مسقف) بودند بسیار نامناسب بود و متأسفانه اواخر فرمایش حضرت آقا صدا در سمت مترو به طور کلی قطع شد.
Iran, Islamic Republic of
مسئولین دولتی بارها مدعی شدند که هیچ مجوزی به کشتی‌های ماهیگیری چینی داده نشده است اما به تازگی خبر لغو 12 قرارداد با شرکت‌های ماهیگیری چینی تمام آن ادعاها را زیر سؤال قرار داد. امیدوارم دستگاه‌های نظارتی از این تخلف آشکار به سادگی عبور نکنند.
Iran, Islamic Republic of
رای کسانی که فاقد مدرک مجروحیت جنگی بودند در سال 97 تشکیل پرونده دادند دوندگی برای یافتن مسئولان گردان و گروهان در شهرهای مختلف و تائید مجروحیت، برای بسیاری بالای 400 هزار تومان تا یک میلیون تومان هزینه داشت. شایسته است بعد از 30 سال از پایان جنگ در یک مهلت مقرر تمامی مشکلات رزمندگان غیور اسلام (اعم از جانبازی، حقوق مستمری، بیمه و...) حل و فصل گردد. نگذاریم این عزیزان در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند و این همه هزینه نمایند، عزیزانی که بعضا نیز هیچ منبع درآمدی ندارند و اغلب نیز دهه 60 به بالای عمر خود را سپری می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر مشهد کرایه قطار شهری را که عده‌ای خاص استفاده می‌کنند 23 درصد و کرایه اتوبوس را که بیشتر حاشیه‌نشینان و قشر محروم شهر از آن استفاده می‌کنند 30 درصد گران کرده کجای این کار عدالت است؟
Iran, Islamic Republic of
از نمایندگان مجلس سوال شود دلیل عدم تصویب قانون مالیات بر ساختمان‌های خالی چیست؟ چرا اجازه داده می‌شود عده‌ای دلال با خالی نگه‌داشتن خانه‌ها بازار سیاه درست کنند و سود بی‌حساب و کتاب به جیب بزنند.
Iran, Islamic Republic of
بودند بزرگانی چون شیخ مفید، علامه مجلسی، شیخ عباس قمی، علامه امینی و... که در ایران زندگی می‌کردند و خدمات بزرگی به آیین مقدس این مردم کرد‌ه‌اند و حق زیادی بر گردن آنان دارند. چرا نام این بزرگان جزو پیشنهادات شورای شهر تهران برای نامگذاری خیابان‌ها نیست؟
Iran, Islamic Republic of
در شهرستان‌ ماهنشان زنجان آب تصفیه شده وجود ندارد! چند روزی است که آب لوله‌کشی بوی ماهی می‌دهد و چرب است! دستگاه‌های آب شیرین‌کن هم یک روز در میان خرابند.
Iran, Islamic Republic of
چندین شعبه بانک ملی در منطقه رباط‌کریم وجود دارد ولی اگر سری به شعبه شهرداری شهر گلستان بزنید تائید خواهید کرد که با داشتن 20 شعبه اکثرا با 2 نفر صندوقدار اداره می‌شوند! به همین علت هم کارمندان معذب‌اند و هم مردم برای کوچک‌ترین امور بانکی باید 3 ساعت معطل شوند.
Iran, Islamic Republic of
کسر غیرقانونی شارژ مشترکین به یک رویه معمول و دائمی اپراتورها تبدیل شده و از این طریق درآمد هنگفتی کسب می‌کنند. سازمان بازرسی کل کشور به این شکایات رسیدگی کند.
Iran, Islamic Republic of
دولت مدعی است همه‌ کالاهای اساسی را با نرخ گذشته در بازار عرضه می‌کند، اگر این‌طور است این کالاها را در اختیار تعاونی‌‌ها قرار دهد تا مردم با مراجعه به تعاونی‌‌ها کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
Iran, Islamic Republic of
برای گرفتن وام 50 میلیونی خرید کالا به بانک مراجعه کردم اما به بنده گفتند باید به جای 2 ضامن معتبر 4 ضامن معتبر به بانک معرفی کنم، خب اگر نمی‌خواهند وامی به مردم پرداخت کنند چرا به شعور مردم توهین می‌کنند بگویند که در ازای پرداخت وام‌های میلیاردی به عده‌ای خاص چه ضمانتی از وام‌ گیرنده دریافت کرده‌اند تا همان را مردم عادی ارائه دهند.
Iran, Islamic Republic of
مدت‌ها قبل تاریخ مصاحبه دکتری غیرپزشکی در شهرهای مختلف مشخص شد و داوطلبان دانشگاه‌های موردنظر خود را انتخاب و برای مصاحبه ثبت‌نام کردند و برای رفتن به مصاحبه در این شهرها، هتل و بلیط هوایی و... رزرو کردند. ولی متاسفانه افرادی تمام برنامه‌ها را به هم زدند به طوری که شما در یک روز در تهران، شیراز و اصفهان و... مصاحبه داری! مقصر وزارت علوم است یا سازمان سنجش یا...؟! لطفا پاسخ دهند.
Iran, Islamic Republic of
.....