جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

انتقاد قاضی پور از سیاسی‌کاری برخی نمایندگان

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 689272
قاضی پور گفت: برخی از نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود از حل مشکل اشتغال و معیشت سخن می‌گویند، اما در صحن علنی مجلس، تصمیماتشان رنگ و بوی سیاسی می‌گیرد.
انتقاد قاضی پور از سیاسی‌کاری برخی نمایندگان
به گزارش جهان نيوز، نادر قاضی‌پور درباره عملکرد مجلس دهم، گفت: مجلس شورای اسلامی در این سه سال با گرایشات مختلفی اداره شد و تصمیمات بیشتر از آنکه معطوف به حل مشکلات باشد، رنگ و بوی سیاسی داشت.

وی با اشاره به اختصاص ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالا‌های اساسی، اظهار داشت: در بودجه سال جاری، مجلس ۱۴ میلیارد دلار اعتبار را برای تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در اختیار دولت قرار داد، اما هنوز برنامه‌ای برای تخصیص آن وجود ندارد در حالی که کالا‌های اساسی باید در اختیار همه مردم به ویژه کارگران، کشاورزان و روستاییان قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: دولت تاکنون برای برقراری سیستم کالابرگ الکترونیک برنامه‌ای نداشته و اقدام خاصی انجام نداده است این در حالی است که نمایندگان در بودجه سال ۹۸ دولت را موظف کردند که برای توزیع کالا‌های اساسی از مکانیزم کالابرگ الکترونیکی استفاده کند.

قاضی پور با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور تصریح کرد: برخی از نمایندگان طرح‌های بسیار خوبی را درباره معیشت و اقتصاد تهیه و در جلسات کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها ارائه کردند، اما گرایش‌های سیاسی برخی افراد مانع مطرح شدن این طرح‌ها در صحن علنی شد و این افراد توجه‌ای به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم ندارند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود از حل مشکل اشتغال و معیشت سخن می‌گویند، اما در صحن علنی مجلس، به مسائل سیاسی توجه دارند و بُعد سیاسی بر تصمیماتشان غلبه می‌کند.
 
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
...