کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار تکان دهنده تجاوز به کودکان در آلمان

18 خرداد 1398 ساعت 9:10

جدیدترین آمار منتشر شده از طرف اداره فدرال جنایی آلمان از آمار بالای خشونت و تجاوزات جنسی علیه کودکان حکایت دارد.


به گزارش جهان نیوز، روز پنجشنبه جدیدترین آمارها درباره خشونت علیه کودکان در آلمان از طرف اداره آمار پلیس جنایی آلمان (PKS) منتشر شد.

بر اساس آمارهای منتشر شده سال گذشته حدود ۱۳۶ کودک در آلمان بر اثر این خشونت‌ها کشته شده اند. حدود ۱۴۶۰۶ کودک سال گذشته مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند که از هر ده نفر آنها یک نفر کوچک‌تر از ۶ سال بودند.

این آمار مربوط به جرائم و خشونت‌ها علیه کودکان زیر ۱۴ سال است که بر اساس آن سال گذشته در این کشور ۱۳۶ کودک که ۸۰ درصد آنها زیر ۶ سال سن داشتند در اثر خشونت کشته شدند. یک سال قبل از آن هم آمار کودکان قربانی خشونت در این کشور ۱۴۲ مورد بود. بیشترین دلیل مرگ این کودکان جراحت‌های بدنی حاصل از رفتارهای سهل انگارانه علیه آنان بوده است.

این آمار نشان می‌دهد که ۲۹ مورد کودک در آلمان به قتل رسیده و ۳۴ مورد هم بر اثر خشونت بالا جان خود را از دست دادند. علاوه بر این ۹۸ مورد تلاش برای کشتن کودکان وجود داشته که ۲۱ مورد بیشتر از سال قبل بوده است.

آمار کودکانی که مورد آزار و اذیت و شکنجه هم قرار گرفتند از ۴۲۴۷ مورد با کمی کاهش به ۴۱۸۰ مورد کاهش پیدا کرده که از هر ۱۰ قربانی ۴ نفر سن کم‌تر از ۶ سال داشتند. آمار تجاوزات جنسی علیه کودکان هم در کشور آلمان بالا است. بر اساس آمار منتشر شده حدود ۱۴۶۰۶ کودک در سال گذشته مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند که از هر ۱۰ نفر یک نفر زیر شش سال بودند.

"ژوئن ویلهلم رویرگ"، کمیساریای فدرال آلمان برای مسئله سوء استفاده جنسی علیه کودکان روز پنجشنبه در سخنانی اظهار داشت که آمارها درباره خشونت جنسی علیه دختران و پسران بسیار تکان دهنده است. وی خواستار مبارزه سختگیرانه و شدیدتر علیه این گونه خشونت‌ها و امکان تحقیقات بهتر در این باره شد.

هولگر مونش، رئیس اداره فدرال جنایی آلمان در این باره گفته است که اکثر جرم و جنایت‌ها علیه کودکان اغلب پشت درهای بسته و پنهانی اتفاق می‌افتد. وی از همه درخواست کرده که در این باره هوشیار و بیدار باشند. به گفته وی اگر از دور بنشینیم و به این مسئله بنگریم ما هم گناهکار خواهیم بود.

منبع: تسنیم 


کد مطلب: 689236

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689236/آمار-تکان-دهنده-تجاوز-کودکان-آلمان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com