جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

بازتاب پیروزی پر گل ایران بر سوریه

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 689176
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی سوریه در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب یافت.
بازتاب پیروزی پر گل ایران بر سوریه
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه، روز گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با سه گل مهدی طارمی و گل‌های جهانبخش و صیادمنش با برتری ۵ بر صفر ایران به پایان رسید.

این پیروزی پر گل در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت و این سایت با انتشار گزارشی به این بازی پرداخت و به درخشش طارمی اشاره کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارش خود از این بازی نوشت، طارمی درخشید، وقتی که ایران سوریه را شکست داد.

وقتی که جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی سوریه را ۵-۰ شکست داد، مهدی طارمی هت تریک کرد.

هر دو تیم در حال آماده شدن برای مرحله دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هستند که در ماه سپتامبر شروع می‌شود، اما ایران در کلاس خود قرار داشت و مارک ویلموتس سرمربی جدید به این تیم کار را با پیروزی شرو کرد.

علیرضا جهانبخش گل اول ایران را در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند و طارمی هفت دقیقه بعد نتیجه را دوبرابر کرد.

هرگونه امید به بازگشت سوریه در دقیقه ۵۷ رنگ باخت، زیرا طارمی دومین گل خود را برای تیم اول آسیا به ثمر رساند، تیمی که به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات راه یافته بود.

اما طارمی، در دقیقه ۷۷، هت تریک خود را کامل کرد و اللهیار صیادمنش، قبل از سوت نهایی داور، با گل خود این برد را تکمیل کرد.

بازی بعدی ایران دیدار دوستانه جذاب با جمهوری کره جنوبی روز سه شنبه در سئول است. کره جنوبی روز جمعه در دیداری دوستانه با استرالیا در بوسان بازی می‌کند.

در همین حال، سوریه هم روز سه شنبه در تاشکند با ازبکستان بازی خواهد کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اگر قبلا هم سیاسی کاری نبود ایرتن میتوانست سوریه را با چند گل شکست دهد نه تساوی کند تا سوریه به پلی اف صعود کند.
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
شکست دادن یک کشور جنگ زده و ویران و در حال جنگ با وحشی ترین تروریستها شق القمر نیست ، هر وقت مثل والیبال عمل کردین بعد تو ساز و دهل آواز کنین