جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

بهبود چشمگیر کارگردان سریال موسی(ع)

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 689167
تهیه کننده سریال تلویزیونی «موسی(ع)» گفت: خدا را شکر نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت جسمانی جمال شورجه بسیار خوب است و از لحاظ روحی و عمومی بهبودی وی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.
بهبود چشمگیر کارگردان سریال موسی(ع)
به گزارش جهان نيوز، احمد میرعلایی تهیه کننده سریال تلویزیونی «موسی(ع)» درباره آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان سریال «موسی(ع)» گفت: خدا را شکر نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت جسمانی جمال شورجه بسیار خوب است و از لحاظ روحی و عمومی بهبودی وی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی در همین راستا ادامه داد: وضعیت جمال شورجه تا حدی بهتر شده که پزشکان اجازه خروج از منزل به وی داده‌اند و وی می‌تواند با تمهیدات خاصی می‌تواند در دفتر خود مشغول کار شود، به امید خدا از شروع هفته آینده وی می‌توان تحت نظر از منزل خارج شود.

تهیه کننده سریال "موسی (ع)" درباره نظر پزشکان در مورد وضعیت درمان جمال شورجه اضافه کرد: پزشکان توصیه اکید داشته‌اند که وی باید مشغول کار شود تا هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی تقویت شود، البته این ورود به فعالیت‌های کاری یکباره نیست و با یک شیب ملایم آغاز می شود.

وی درباره وضعیت عمومی کارگردان پیشکوست سینما و تلویزیون تصریح کرد: خوشبختانه شورجه از لحاظ روحی بسیار خوب است، فیزیوتراپی روی وی با موفقیت انجام می‌شود، خوشبختانه پزشکان از انجام مراحل درمان روی وی به بسیار راضی و خوشحال هستند.
میرعلایی درباره روند پیگیری ساخت سریال موسی (ع) توسط جمال شورجه خاطرنشان کرد:

خوشبختانه با بهبود وضعیت کارگردان این سریال جلساتی با گروه کارگردانی در منزل وی صورت می گیرد و جمال شورجه با دقت مشغول پیگیری روند ادامه ساخت سریال موسی (ع) است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر.

نهادهای امنیتی مواظب این عزیزان باشند. خیلی ها تلاش می کنند که این پروژه به ثمر نرسد.
Iran, Islamic Republic of
....
نشناسی
Iran, Islamic Republic of
صهیونیسم بین الملل نمیخواهد پروژه فیلم موسی به روایت و برداشت قرآنی ساخته و نمایش داده شود !در مورد سریال "یوسف نبی " فکر نمیکردند اینقدر تاثیر گذار باشد در حدی که مجبور شدند با ساخت یک فیلم موازی و بازی گرفتن از مونیکا بلوچی در نقش زلیخا و صحنه های مستهجن کمی اخلاط معانی کنند و مسیر هدایت را در آن کمرنگ جلوه دهند اما در مورد حضرت موسی و زجری که این نبی مکرم از قوم بنی اسرائیل و گم شدن مجدد آنها به راه شیطان پس از نجات دان آنها کشید که با فیلم ده فرمان مسایل را جابجا و اصلی فرعی کردند و این موارد را با اسرائیلیات گل آلود کرده و نمایش دادند
آنها نمیخواهند دیگر دوباره فیلمی با برداشت قرآنی , حرفها و اسرائیلیات آنها را به زیر سوال ببرد!
خدا مرحوم سلحشور را رحمت کند و به آقای شورجه عمر با برکت عنایت فرماید که راه روشنگری را در پیش گرفته اند!