پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۵
مسعود استاد:

بعد از حکم قصاص حرف‌های «میترا» را می‌گویم

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 688992
مسعود استاد به شرح ابعاد گوناگونی از ماجرای قتل خواهرش پرداخت.
بعد از حکم قصاص حرف‌های «میترا» را می‌گویم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسعود استاد، برادر میترا  در خصوص پرونده جنجالی قتل خواهرش گفت: میترا نه قبل از ازدواج با محمدعلی نجفی و نه بعد از آن، وابسته به هیچ‌کدام از نهاد‌های امنیتی نبود. قتل او سیاسی نبود و فقط به خاطر اختلاف خانوادگی رخ داده است.

خواهرم زندگی‌اش را دوست داشت و نمی‌خواست جدا شود. میترا اختلاف‌هایی با شوهرش داشت که بخشی از آن مالی بود. اما این اختلاف‌ها انگیزه قتل خواهرم نبود.

من و خواهرم ارتباط خوبی با هم داشتیم و در جریان شرایط زندگی او بودم. شوهرش از همسر اولش طلاق گرفته بود و من حکم طلاق آن‌ها را دیده بودم. بعد از آن خواهرم تصمیم به ازدواج با او گرفت.

برادر مقتول درباره شب قبل از جنایت گفت: خواهرم شب قبل از جنایت، تا ساعت ۴ و نیم صبح با من درباره شرایط زندگی‌اش و موضوعات مختلفی حرف زد. همچنین به من گفت می‌خواهد با سایت «انصاف» گفتگو کند و حرف‌هایی برای گفتن دارد. اما ساعاتی بعد به قتل رسید و نتوانست حرف‌هایش را بگوید. من از حرف‌هایی که خواهرم می‌خواست بزند با خبر بودم و بعد از این‌که حکم قصاص قاتل را گرفتیم، در این باره حرف‌های او را بازگو خواهم کرد.

بعد از این که متهم صحنه قتل را بازسازی کرد و به دادسرا بازگشت، حتی یک ساعت با من حرف زد و خواست او را ببخشیم، اما من و خانواده‌ام خواستار قصاص قاتل خواهرم هستیم و نمی‌گذاریم که خون او پایمال شود. امروز هم برای تکمیل پرونده آمدیم. به ما گفتند آخرین گفته‌های متهم به قتل ثبت شده و او به‌زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید هرچه سریعتر این قاتل که جان انسان بی گناهی را گرفته و فرزندی را از داشتن مادر محروم ساخته است قصاص (اعدام) شود .
Iran, Islamic Republic of
احسنت گذشت يعني پايمال شدن خون مرحومه ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر نجفی تبرئه بشه
قتل همسران به دلیل اختلاف خانوادگی ، تبدیل به یک سنت میشه مانند زنده به گور کردن دختران در زمان جاهلیت عرب و این بسیار خطرناک است
Iran, Islamic Republic of
خواهیم دید چجور رضایت می دی.نجفی قهرمان میشه.دوباره مسولیت می گیره.
Iran, Islamic Republic of
شاید با نرخ بالاتر رضایت دهندوشاید با تهدید...
Iran, Islamic Republic of
....
United Kingdom
یک قصاص از ده سال بارش باران طبق آیه قرآن خیر و برکاتش بیشتره و اسر توجیه شانتاژ گرا که نمی دونم بخشش این طور و اون طوره خوبه خانواده مرحوم استاد نشند
ممد
United States
زیاد قصاص کردند..... سیل آمد!!!
Iran, Islamic Republic of
وَكَتَبْنَا عَلَيْهِمْ فِيهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ وَالْعَيْنَ بِالْعَيْنِ وَالْأَنْفَ بِالْأَنْفِ وَالْأُذُنَ بِالْأُذُنِ وَالسِّنَّ بِالسِّنِّ وَالْجُرُوحَ قِصَاصٌ ۚ فَمَنْ تَصَدَّقَ بِهِ فَهُوَ كَفَّارَةٌ لَهُ ۚ وَمَنْ لَمْ يَحْكُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ
و بر آنها [= بنی اسرائیل‌] در آن [= تورات‌]، مقرر داشتیم که جان در مقابل جان، و چشم در مقابل چشم، و بینی در برابر بینی، و گوش در مقابل گوش، و دندان در برابر دندان می‌باشد؛ و هر زخمی، قصاص دارد؛ و اگر کسی آن را ببخشد (و از قصاص، صرف‌نظر کند)، کفاره (گناهان) او محسوب می‌شود؛ و هر کس به احکامی که خدا نازل کرده حکم نکند، ستمگر است.
سوره المائدة آیه 45
محم
Iran, Islamic Republic of
فقط باید دعا کرد خدا عاقبت همه را به خیر کند .
Iran, Islamic Republic of
اگر خانواده مرحومه رضایت بدهند یعنی چه ؟
Iran, Islamic Republic of
باید نجفی قاتل فورا اعدام شود .
Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام .
Iran, Islamic Republic of
...