پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

آخرین مصوبه درباره افزایش حقوق‌ کارمندان

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 688955
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه و مصوبه کمیته مشترک مجلس و دولت درباره بررسی افزایش حقوق کارمندان را تشریح کرد.
آخرین مصوبه درباره افزایش حقوق‌ کارمندان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بررسی مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان دولت کارگروهی مشترک بین مجلس و دولت تشکیل شده است، گفت: در جلسه اخیر این کمیته با حضور رئیس دیوان محاسبات، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین امیر‌حسین قاضی‌زاده‌هاشمی و بنده نقطه‌نظرات مختلف درباره افزایش حقوق‌ها و نحوه اجرای مصوبه مجلس در این باره مطرح و استماع شد.

وی با اعلام اینکه مجلس بر مصوبه خود مبنی بر افزایش 400هزارتومانی به‌علاوه 10 درصد حقوق کارمندان و همچنین افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اصرار دارد، افزود: نمایندگان معتقد هستند که مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق‌ها شفاف، واضح و غیر‌قابل تفسیر است و دولت هم مکلف است آن را اجرا کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه در جلسه مذکور نقطه‌نظرات نمایندگان دولت نیز استماع شد، اضافه کرد: مقرر شد اگر پیشنهادی درباره نحوه اجرای این مصوبه دارند، مطرح کنند اما باید توجه کنند مسیر و مرجع نهایی درباره افزایش حقوق‌ها مجلس است و تصمیم نهایی و هرگونه تغییر در این باره را پارلمان اتخاذ می‌کند.

یوسف‌نژاد با تأکید بر اینکه دولت نمی‌تواند درباره مصوبه شفاف مجلس به‌نفع خود تفسیر به رأی و نظر کند، گفت: نمایندگان مجلس اصرار دارند که دولت صدور احکام درباره افزایش حقوق‌ها طبق نظر خود را متوقف کند و همچنین احکامی را که صادر شده هم به آنچه مجلس درباره افزایش حقوق‌ها مصوب کرده، بازگرداند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معوقات حقوق فروردین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تا این لحظه پرداخت نشده است! با نزدیک شدن به اتمام سال آیا قصد ندارند این معوقات را به حساب بازنشستگان واریز کنند؟


پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت
سرپرست سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه خبر داد.
درپاسخ به سرپرست سازمان تامین اجتماعی
قرار بود افزایش حقوق سال 98 بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اردیبهشت به حساب بازنشستگان واریز شود متاسفانه تاکنون فروردین ماه واریز نشده است چرا؟!!


مسئولان سازمان تامین اجتماعی باید نسبت به وعده هایی که داده اند پاسخکو باشند اما متاسفانه تاکنون واریز افزایش حقوق فروردین ماه هیچ خبری نیست چرا؟
ازرسانه ها درخواست می کنم مطالبات ما را پیگیری کنند.
از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی
ب
Iran, Islamic Republic of
مجلس مجلسی شده که درتاریخ می ماند فقط خدا. می داند وخودشان...!!