کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مالک داماش:

با هواداران داماش مثل برده‌ها رفتار کردند

13 خرداد 1398 ساعت 10:51

مالک باشگاه داماش گیلانیان گفت: مسئولان برگزاری فینال جام حذفی مقصر اتفاقات شب گذشته بودند و با هواداران داماش مثل برده‌ها رفتار کردند.


به گزارش جهان نیوز، اسماعیل حاجی‌پور ، درباره اتفاقات فینال جام حذفی اظهار داشت: باور کنید از شب گذشته تا الان نخوابیده‌ایم. حق‌مان را ندادند و اذیت‌مان کردند. بر اساس قرعه‌کشی، ما میزبان بودیم و باید 50 درصد ورزشگاه را به تیم میزبان می‌دادند. حدود 300 نفر از هواداران داماش آمده بودند اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم کاملا پر شده بود و جا برای یک نفر هم نبود.

وی افزود: وقتی دیدم حرف‌های آقایان حساب و کتاب ندارد، گفتم تا زمانی که هواداران داماش در ورزشگاه حضور نداشته باشند، بازی نمی‌کنیم. هوادار ما 18،19 ساعت با اتوبوس به اهواز آمده و برخی از آنها کف اتوبوس خوابیده بودند، چرا نباید دنبال حق‌شان نباشم؟ حق ما بود که به هواداران داماش جا بدهند. هوادار دو آتشه به عشق تیمش به اهواز آمده اما او را مثل برده‌ها پشت ورزشگاه نگه داشته بودند. پس از این اتفاقات، وزیر ورزش، مهدی تاج و دیگر مسئولان ورود کردند تا بازی برگزار شود.

مالک داماش گیلانیان خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواستیم بازی نکنیم، فقط خواستار حضور هواداران بودیم. خواسته‌مان نامعقول نبود. دیدید که پا به پای پرسپولیس بازی کردیم، اما بازیکنانم را اذیت کردند. به خدا می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم، شما فقط به موقعیت‌های ما نگاه کنید. اگر تیم ما را خسته نمی‌کردند، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

پرسپولیس تیم بسیار خوبی بوده و نایب قهرمان آسیاست اما بچه‌های ما با همه وجودشان بازی کردند. نتیجه یک بر صفر بد نبود و ناراضی نیستیم و از بچه‌ها تشکر کردم. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند، در شرایطی که قرارداد دو بازیکن پرسپولیس هزینه یک فصل داماش است.

حاجی‌پور با بیان اینکه دنبال برگزاری بازی بودیم، تصریح کرد: انتظار قهرمانی از داماش نداشتیم، اما اگر اذیت‌مان نمی‌کردند بهتر از این بازی می‌کردیم. ما را در باتلاقی به نام لیگ دسته دوم گذاشته‌اند و دو سال است به خاطر یک گل یا داوری به لیگ یک صعود نمی‌کنیم. امسال همه می‌دانند نیروی زمینی چطور حق ما را خورد.

وی در واکنش به این سؤال که آیا دستور وزارت ورزش یا فدراسیون فوتبال باعث حضور آنها در زمین شد، گفت: نه، همه چیز ورزشی بود. همگی تلاش کردند که بازی برگزار شود. وقتی وارد ورزشگاه شدم، دیدم جای سوزن انداختن نیست. سه ساعت بیرون بودم و دیر به ورزشگاه رسیدم.

مالک باشگاه داماش گیلانیان در پاسخ به این سؤال که مقصر اتفاقات فینال جام حذفی چه کسی است، گفت: مسئولان برگزار کننده مقصر بودند. ما طبق قرعه‌کشی میزبان بودیم و باید بر اساس قانون، 50 درصد ورزشگاه را به تیم میزبان بدهند.

ما که 50 درصد را نمی‌خواستیم، اما حداقل نیم درصد ورزشگاه را برای هواداران ما می‌گذاشتند. ما اندازه پرسپولیس طرفدار نداریم، اما حداقل طبق قانون نیم درصد ورزشگاه را می‌دادند.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 688952

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/688952/هواداران-داماش-مثل-برده-ها-رفتار-کردند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com