جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۷

نجفی: می‌خواستم خودم را از بالکن به پایین پرت کنم

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 688941
در قم فردی به سمت او می‌رود و پس از سلام و علیک مدعی می‌شود که وی را شناخته و درخواست گرفتن عکس سلفی می‌کند که نجفی نیز قبول می‌کند.
نجفی: می‌خواستم خودم را از بالکن پرت کنم
به گزارش جهان نيوز، حدود ساعت یازده امروز ۱۲ خرداد، محمدعلی نجفی به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به نظر می‌رسد قرار است آخرین دفاعیات او در پرونده در مرحله بازپرسی اخذ و ثبت شود.

این یعنی پرونده به زودی با صدور کیفرخواست، برای شروع محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده می‌شود که این مساله می‌تواند پرونده قتل میترا استاد را به یکی از سریع‌ترین پرونده‌های جنایی از نظر تحقیق و محاکمه تبدیل کند.

علاوه بر متهم پرونده، خانواده میترا استاد نیز در دادسرا حضور یافتند و گفته می‌شود که شکایت خود مبنی بر درخواست قصاص برای نجفی را به دادسرا ارایه داده‌اند. از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز گزارش خود مبنی بر تایید سلامت روحی و روانی متهم در لحظه ارتکاب جنایت را به بازپرس پرونده ارایه کرده است.

یک منبع آگاه از جزئیات بازسازی صحنه قتل میترا استاد در برج آرمیتا گفت و توضیح داد: آن روز آقای نجفی بعد از اینکه نحوه شلیک گلوله به سمت مقتول و قتل او را توضیح داد گفت که پس از قتل به بالکن آپارتمان رفته تا خودش را به پایین پرت و خودکشی کند اما به خاطر اعتقاداتش ترسیده و منصرف شده و پس از آن خانه را ترک کرده و به قم رفته است.

در قم فردی به سمت او می‌رود و پس از سلام و علیک مدعی می‌شود که وی را شناخته و درخواست گرفتن عکس سلفی می‌کند که نجفی نیز قبول می‌کند.

این منبع آگاه ادامه می‌دهد: نجفی می‌گوید که پس از آن به سر مزار پدر و پدربزرگش می‌رود و کمی بعد فردی او را می‌بیند و به وی تسلیت می‌گوید که آقای نجفی شوکه می‌شود و می‌پرسد برای چه؟ و آن فرد می‌گوید به خاطر مرگ همسرتان.

در آنجا نجفی متوجه می‌شود که خبر حادثه به سرعت پیچیده و تصمیم می‌گیرد راهی اداره آگاهی تهران شده و خودش را تسلیم کند.

منبع: همشهری 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آدم دلش برای نجفی میسوزد که چرا به اینجا کشیده شد!!!!!
اصلاح‌طلبان یا دقیقتر بگویم فرصت‌طلبان باید علاوه بر در پیشگاه اخروی در پیشگاه مردم پاسخ‌گو باشند چرا انسانها را منحرف کردند که از خوب به متوسط و از متوسط به خنثی و از خنثی به بد تغییر جهت دهند و اینگونه لجن‌زاری پدید آوردند......!!!
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
کاش می انداختی! ایران، بدون امثال شما اعتدالی ها و اصلاح طلب ها جای قشنگ تری است.
z
Iran, Islamic Republic of
آنوقت اورا"شهید"به دست جناح مقابل معرفی می کردند.
Iran, Islamic Republic of
نه خودکشی هم خودش گناهه . گناهی بی بازگشت.
خدا جای حق نشسته
Iran, Islamic Republic of
خوب شد خودت تو پرت نکردی ؟! مگرنه هم کیشان اصلاح طلبتون علیه جناح مقابلتان مثل قضیه قتلهای زنجیره ای !!
Iran, Islamic Republic of
اگر خودت را پایین انداخته بودی .... بهتر از این بود که یکنفر انسان بی گناه را با فجیح ترین شکل به قتل برسانی .
Iran, Islamic Republic of
چرا لباس استقلال را تن این فرد کرده اند ؟