چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مبلغ قرارداد ویلموتس فاش شد

يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 688872
بر اساس منابع خبری بلژیکی، فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس را با رقمی حدود ۱.۳ میلیون یورو به خدمت گرفته است.
مبلغ قرارداد ویلموتس فاش شد
به گزارش جهان نيوز، مارک ویلموتس، جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران خواهد بود. این مربی که مهم‌ترین افتخارش حضور با تیم ملی بلژیک در جمع هشت تیم برتر جام جهانی برزیل است، در حالی به تیم ملی ایران آمد که مانند هر مربی دیگری نقاط قوت و ضعفی دارد و با توجه به بودجه فدراسیون فوتبال ایران، عهده دار نیمکت تیم ملی ایران شده است.
 
پرداخت به مربی‌ها در فوتبال جهان از یک قاعده و اصول تبعیت می‌کند. برای مثال کار در کشورهای منطقه خاورمیانه معمولاً گران‌تر از جاهای دیگر است و کشورهایی نظیر روسیه و ترکیه نیز به خاطر نزدیکی به این منطقه جغرافیایی هزینه زیادی به سرمربی‌ها می‌دهند.

به همین خاطر جذب یک مربی بزرگ خارجی با رقمی کم‌تر از یک میلیون یورو اگر نگوییم نشدنی اما کاری سخت به نظر می‌رسد. کشورهای درجه دو اروپایی نظیر لهستان، کرواسی، اتریش و… کشورهایی هستند که معمولاً کم‌ترین دستمزد را سرمربیان‌شان که عمدتاً بومی هستند پرداخت می‌کنند. درباره رقم پرداختی به مارک ویلموتس اخبار زیادی مخابره شده و در این بین رسانه‌های بلژیکی از ارقامی بین ۱ تا ۱.۳ میلیون یورو برای این مربی خبر دادند.

منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *