سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

وزیر مسکن: توان تعیین سقف برای اجاره‌بها نداریم

يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 688808
وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه نمی‌توانیم برای افزایش اجاره بها سقف تعیین کنیم از راه اندازی موسسات اجاره داری برای تعادل بخشی به بازار اجاره مسکن کشور خبر داد.
وزیر مسکن: توان تعیین سقف برای اجاره‌بها نداریم
به گزارش جهان نيوز، محمد اسلامی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ هزار مسکن در شهر‌های جدید در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی براینکه چه اقدامی برای مستأجران در آستانه فصل نقل و انتقالات انجام خواهد شد اظهار کرد:

وزارت راه و شهرسازی در قالب ماده دو قانون ساماندهی مسکن موسسات اجاره داری ایجاد می‌شود تا مطابق با آن مردمی که می‌خواهند واحد‌های خود را اجاره دهند در قالب این موسسات خانه‌های خود را به مستأجران واگذار کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه شیوه نامه‌ای تهیه خواهد شد، افزود: این برنامه بخشی از قانون است که در دستور وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امیدواریم به زودی شیوه نامه این برنامه را تهیه کنیم، تصریح کرد: پس از تهیه این شیوه نامه موسسات شکل گرفته و بازار اجاره بها را سامان می‌دهند.

اسلامی همچنین در خصوص کمیته ملی تعیین افزایش سقف اجاره بها گفت: ما نمی‌توانیم برای اجاره بهای مسکن سقف تعیین کنیم.

منبع: تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گفتيم تمام حرفهاي اينها سر كاريست فقط تصرف خانه هاي خالي و احتكاري
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
شما توان چیو دارید .../؟!!