پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اعتراف تلخ فوق ستاره لیورپول در مورد مسی

يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 688795
ویرژیل فن دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول، معتقد است لیونل مسی بهترین گزینه برای کسب توپ طلای 2019 است اما تایید کرد که با قهرمانی در چمپیونزلیگ، اکنون خودش از شانس خوبی برای کسب این جایزه برخوردار است.
اعتراف تلخ فوق ستاره لیورپول در مورد مسی
به گزارش جهان نيوز، فن دایک که در ژانویه 2018 به لیورپول پیوست، خیلی زود به یکی از ارکان اصلی این تیم تبدیل شد و امشب کمک کرد تا این تیم با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام، قهرمان چمپیونزلیگ شود.
 
او که این فصل به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر هم انتخاب شد، اکنون از شانس زیادی برخوردار که به اولین مدافعی تبدیل شد که از سال 2006 به توپ طلا دست پیدا می کند؛ هرچند خودش معتقد است مسی از شانس بیشتری برخوردار است.
 
او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم مسی بهترین بازیکن دنیاست. او باید توپ طلا را ببرد. بنابراین من به آن فکر نمی کنم. اما اگر ببرم، آن را تحویل می گیرم. هرچند مسی باید آن را ببرد. او بهترین بازیکن دنیاست؛ چه در فینال باشد، چه نه."

فن دایک معتقد است علی رغم این موفقیت، تیمش باید اشتیاقش را برای کسب جام های بیشتر حفظ کند:" ما باید تشنه باشیم. این فصل با قهرمانی در چمپیونزلیگ به پایان رسید. در جولای همه از صفر شروع می کنند و ما هم باید بار دیگر آغاز کنیم. ما باید کارمان را برپایه عملکرد این فصل بسازیم.

من باید بار دیگر منچسترسیتی را به چالش بکشیم زیرا فکر نمی کنم آنها افت کنند. ما جاه طلب هستیم و می خواهیم هر سال، چند شب مانند این داشته باشیم."

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *