جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

گلچین: نقش‌های کمدی‌ام را بیشتر دوست دارند

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 688728
بازیگر تلویزیون و سینما گفت: پیشنهادهای بسیاری در سال ۹۷ داشتم، اما متاسفانه متن‌ها همگی ضعیف و در حد سیناپس و قصه‌ها تکراری هستند و بعد از سالها سابقه نمی‌توانم ریسک کنم و در هر کاری حضور پیدا کنم.
گلچین: نقش‌های کمدی‌ام را بیشتر دوست دارند
به گزارش جهان نيوز، «مرجانه گلچین» بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به بازی خود در سریال «بی قید و شرط» با نام قبلی «آسمان هوای باران دارد» گفت: این سریال یک درام اجتماعی با محوریت خانواده است و قصه و داستان جذابی دارد که تا چندی پیش مشغول تصویربرداری آن بودیم. 

این بازیگر در ادامه با اشاره به اینکه متن خوب، حرف اول را در موفقیت هر سریالی می‌زند، گفت: امیدوارم در سال‌های آینده با مشکل نداشتن متن مواجه نشویم چونکه اغلب کارها و بازیگرها با این مشکل در تلویزیون مواجه هستند. شما وقتی متن‌ها را کامل در دست داشته باشید دیگر تکلیفتان با متن مشخص است و راحت‌تر و با آرامش بیشتر کار می‌کنید و دیگر نگران نرسیدن متن و دیر رسیدن سریال به آنتن نخواهید بود.

همه ما می‌دانیم فشار ساعتی و استرس وارد کردن به نویسنده‌ها کار خوشایندی نیست اما هر ساله شاهد این موضوع به ویژه در سریال‌های مناسبتی می‌شویم. 
وی با اشاره به پیشنهادهایی که در حوزه بازیگری دارد، نیز گفت: پیشنهادهای بسیاری در سال ۹۷ داشتم، اما متاسفانه متن‌ها همگی ضعیف و در حد سیناپس و قصه‌ها تکراری هستند و بعد از سالها سابقه نمی‌توانم ریسک کنم و در هر کاری حضور پیدا کنم. 

گلچین با اشاره به اینکه هنوز مردم نقش‌هایی که در قالب کمدی‌ بازی می‌کنم را بیشتر دوست دارند، عنوان داشت: با اینکه مردم با نقش‌های کمدی‌ام ارتباط خوبی برقرار کردند، از نقش‌های جدی‌ام هم خوششان آمده است. به هر حال برای من که سالها کمدی کار کرده بودم، ورود به کارهای جدی و بازی در سریال «نفس گرم» ریسک بزرگی بود و شاید نباید سمتش می‌رفتم اما رفتم و خوشحالم که بازخوردهای خوبی هم دریافت کردم. البته من با نقش جدی کارم را شروع کردم و در بین آنها کمدی بازی کردم.

بازیگر سریال «آرماندو» درباره ورودش به کار کمدی نیز گفت: در این ده سال برای تغییر در حال و هوای خودم و شرایطی که ناخودآگاه برایم پیش آمد به سمت ژانر کمدی رفتم و اتفاقا ماندگار شدم، اما نمی‌توان گفت این صرفا علاقه خودم است چراکه  من هم به عنوان یک بازیگر دوست دارم نقش‌های متنوعی را در چندین ژانر مختلف بازی کنم.

وی با ابراز گلایه‌ای درباره پیشنهادهای تکراری که در این ژانر دارد، عنوان داشت:

متاسفانه نویسنده‌ها در طراحی نقش‌ها به طور ناخودآگاه به سمت شخصیت‌هایی می‌روند که در کارهای مختلف امتحان پس داده‌اند. اما در کارهای جدی بیشتر می‌توانید از این کلیشه و تکرار نقش‌ها فاصله بگیرید. این اتفاق در «شب بیست و نهم» و نفس گرم برایم افتاد که همگی کارهای جدی بودند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *