جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمایت پدر کوبیاک از موضع ضد ایرانی فرزندش

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 688694
پدر کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان با حمایت از اظهارات ضد ایرانی پسرش گفت: ایرانی‌ها نمی‌توانند تیم لهستان را در زمین مسابقه شکست دهند و به همین دلیل به دنبال راه‌های دیگر می‌روند.
حمایت پدر کوبیاک از موضع ضد ایرانی فرزندش
به گزارش جهان نيوز، یاروسلاو کوبیاک، پدر کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به دنبال سخنان زشت و ضد ایرانی فرزندش از وی دفاع و تاکید کرد که خبرنگاران به دنبال راه انداختن چنین جنجال‌هایی هستند.

کوبیاکِ پدر در این مورد گفت: بازیکنان ایرانی در جریان لیگ‌های جهانی گذشته، رفتارهای نامناسبی با بازیکنان لهستانی داشتند ولی رئیس فدراسیون والیبال لهستان، صحبتی از شکایت به میان نیاورد. حالا اما اوقات رئیس فدراسیون والیبال ایران از صحبت‌های پسرم تلخ شده و می‌خواهد به فدراسیون جهانی شکایت کند.

وی ادامه داد: این نوع حرکات در واقع بازی ایرانی‌هاست. آنها می‌خواهند تیم ملی لهستان را تضعیف کنند و چون نمی‌توانند لهستان را در زمین مسابقه شکست دهند به راه‌های دیگر متوسل می‌شوند.

یاروسلاو کوبیاک گفت: همه ما خواهیم دید که تماشاگران شهر ارومیه با تیم ملی لهستان چگونه برخورد خواهند کرد. من از اینکه تیم ملی لهستان تشویق شود واقعآً متعجب خواهم شد. مقصر اصلی بازیکنان ایرانی هستند چون شروع به توهین کردند. اگر کسی مورد توهین قرار بگیرد به آن واکنش نشان خواهد داد. مردم لهستان باید از پسر من حمایت کنند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *