پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

افزایش نسبی دمای هوای پایتخت تا فردا

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 688673
مدیر پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دمای هوای پایتخت تا فردا افزایش نسبی خواهد داشت: گفت: هوای تهران هم اکنون سالم است.
افزایش نسبی دمای هوای پایتخت تا فردا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حسین شهبازی مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ارتباط با وضعیت هوای تهران اظهارداشت: شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۳ قرار دارد و سالم است و از ابتدای سال پایتخت۲۵ روز هوای پاک و ۴۷ روز هوای سالم داشته است.

 مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بیان داشت: بر طبق بررسی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با کاهش میزان ناپایداری جوی در صبحگاه روز جاری نسبت به روز گذشته و ازدیاد حجم تردد خودروها در روز آغازین هفته، افزایش نسبی غلظت آلاینده ها طی برخی ساعات دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: به تدریج با تغییر شرایط جوی در طول روز، بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد که در پراکندگی آلاینده ها مؤثر است. همچنین بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده ها در برخی ساعات روز جاری، وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: طی برخی ساعات صبحگاه افزایش موقتی در غلظت آلاینده ها مشاهده و انتظار می‌رود در طول روز بر غلظت آلاینده ازن افزوده شود.

شهبازی گفت: همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر، برخی ساعات همراه با افزایش وزش باد خواهد بود که بهبود وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت را به دنبال خواهد داشت. همچنین دما تا روز آینده افزایش نسبی خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *