جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۹۰
سقوط اخلاقی اصلاح‌طلبان در یک جنایت

هنر اصلاح‌طلبان در تبدیل قاتل به مظلوم

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب: 688617
«علی علیزاده» معروف به «الیز»، تحلیلگر جوان سیاسی و فعال رسانه‌ای مقیم لندن، در کانال شخصی خود مطلبی با عنوان قتل فجیع میترا استاد و ورشکستگی اخلاقی اصلاح‌طلبان ایرانی درباره قتل همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران نوشت.
هنر اصلاح‌طلبان در تبدیل قاتل به مظلوم
هرچه از زمان قتل همسر دوم نجفی، سیاستمدار باسابقه اصلاح‌طلب می‌گذریم، نه‌تنها موضوع به‌محاق نمی‌رود بلکه هرروز نقد و نظرهای بیشتری از افراد مختلف در فضای مجازی منتشر می‌شود.

روز گذشته «علی علیزاده» معروف به «الیز»، تحلیلگر جوان سیاسی و فعال رسانه‌ای مقیم لندن، در کانال شخصی خود مطلبی با عنوان قتل فجیع میترا استاد و ورشکستگی اخلاقی اصلاح‌طلبان ایرانی درباره قتل همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران نوشت.

 او نوشت: دو روز پیش افکار عمومی ایران با زلزله‌ای خبری شوکه شد: سیاستمدار سرشناس اصلاح‌طلب با اسلحه گرم همسر 30 سال جوان‌ترش را به‌قتل رساند و چند ساعت بعد جزئیات بیشتر منتشر شد. مثل اغلب موارد زن‌کُشی، رابطه پرخشونت و شوهر بارها زن جوانش را ضرب‌و شتم کرده بود. علیزاده با اشاره به اینکه خشونت خانگی علیه زنان امروزه تابویی نابخشودنی و گناهی کبیره است و حتی یک سیلی، پایان زندگی سیاستمدار یا هنرمند یا ورزشکار است، توضیح داد: عدالت حکم می‌کند زنان از منظر فیزیکی، اجتماعی و اقتصادی «غالبا» در موقعیت آسیب‌پذیر و مستضعف‌تر و شوهران در موقعیت قدرتمندتر قرار دارند؛ چه رسد به اینکه شوهر معاون سابق رییس‌جمهوری، وزیر سابق و شهردار سابق شهر 12میلیونی و از پرنفوذترین و پرقدرت‌ترین کارگزاران چهار دهه گذشته بوده باشد؛ مردی حتی مسلح به اسلحه گرم. او واکنش طبیعی به این اتفاق را انفجار خشم عمومی از این جنایت به‌دلیل همدلی با مادر و پسر 13ساله قربانی عنوان کرد و نوشت:  اگر هرجای دیگر دنیا این اتفاق می‌افتاد، سیاستمداران هم‌حزب و هم‌جناح قاتل که با وجود همه نشانه‌ها در 16 ماه گذشته، مانع رخ‌دادن این جنایت نشدند، باید استعفا می‌دادند و عذر می‌خواستند و ابراز شرمساری می‌کردند.

به‌گفته علیزاده، بااین‌حال ماجرا روندی کاملا متفاوت یافت. ماشین تبلیغاتی، پروپاگاندایی و رسانه‌ای عظیمی بلافاصله به‌راه افتاد و سرجوخه‌های تبلیغاتی اصلاحات برای به خط‌کردن فضای مجازی گسیل شدند. بعد هم بی‌بی‌سی فارسی، تلویزیون سعودی ایران‌اینترنشنال و سلبریتی‌ها برای مدیریت احساسی فضا به‌کمک آمدند. اول سعی در تلطیف فضا کردند و گفتند نباید دیگران را قضاوت کنیم. گفتند ممکن است چنین سرنوشتی گریبان همه را بگیرد (نه! هرکسی نمی‌تواند قاتل باشد). روی هوش نجفی در دوره تحصیل مانور دادند (انگار قتل و خشونت خانگی ربطی به رتبه کنکور دارد) و بعد وارد مرحله تهاجمی شدند؛ گویی دستور از اتاق فکر رسیده باشد. مسائل انحرافی را مطرح کردند و از مقتول هیولا ساختند و از قاتل قربانی مظلوم. در کمتر از چند ساعت، شایعه کردند مقتول «پرستو» بوده؛ به زبان مؤدبانه روسپی الیت یا نخبه که برای سازمان‌های امنیتی کار می‌کند. گفتند عکس‌های خصوصی را به سازمان‌های امنیتی می‌فرستاده است.

علیزاده درادامه نوشته است زنان معروف فمینیست اصلاحات مثل شهیندخت مولاوردی که رگ گردنشان علیه خشونت خانگی بیرون می‌زند، کلمه‌ای در همدلی با زن قربانی و محکومیت جنایت هم‌حزبی‌شان نگفتند. در بی‌بی‌سی، وکلای فمینیستی مثل شادی صدر و مهرانگیز کار که سال‌ها به اسم مقابله با خشونت خانگی اسلام‌هراسی می‌کنند، فقط‌و‌فقط از حقوق قضایی شوهر سیاستمدار دفاع کردند و کلمه‌ای علیه اصل جنایت حرف نزدند.

تأکید علیزاده بر این است که «روی سخن این متن، مردم عادی هستند که به این جناح سیاسی بدون ذره‌ای پرسشگری در این سال‌ها اعتماد کور کرده‌اند. آن‌ها که انتخابات به انتخابات با یک «تَکرار می‌کنم» به ادای تکلیف خوانده می‌شوند. اگر چنین مخاطبی هستید، از شما می‌خواهم جای قاتل را در ذهن‌تان عوض و یکی از شخصیت‌های اصولگرا یا حزب‌اللهی یا سپاهی را جایگزین کنید. می‌خواهم چشم‌تان را لحظه‌ای ببندید و تصور کنید فلان وزیر سابق حزب‌اللهی، رییس سابق بسیج، فلان سردار و فلان نماینده مجلس اصولگرا همسرش را با تفنگ کشته. حالا تصور کنید روزنامه‌ها و رسانه ملی عملا فقط از خصوصیات غیراخلاقی آن زن کشته‌شده می‌گویند. می‌گویند او اگرچه همسر قانونی این سیاستمدار بوده، جاسوسه‌ای فرستاده‌شده از موساد و سیا بوده. چه حسی می‌کنید؟ اگر حس‌تان متفاوت است، از خودتان بپرسید چرا؟ بپرسید چگونه در این ماجرا اجازه دادید احساس‌تان دزدیده، دست‌کاری و عوض شود؟»

این فعال رسانه‌ای سکوت اصلاح‌طلبان در یک‌ونیم‌ سال گذشته با وجود آگاهی از رابطه پرخشونت قاتل، رفتار شنیع اصلاح‌طلبان و عقبه رسانه‌ای و پروپاگاندایی آن‌ها در تبرئه قاتل و همدلی تلویحی با جنایت‌کار و هیولاسازی از قربانی و مقصر جلوه‌دادن مقتول در 48 ساعت گذشته را نقطه عطفی در تاریخ معاصر سیاسی ایران دانست و ادامه داد: نقطه نمادین علنی‌شدن ورشکستگی اخلاقی اصلاحات، حالا دیگر ماسک فروافتاده. 48 ساعت گذشته نشان داد تنها برتری اخلاقی اصلاح‌طلبان، هنرشان در تبدیل قاتل به مظلوم و هیولاسازی از رقیب سیاسی و همراه‌کردن افکار عمومی با استفاده از ترفندهای مدرن رسانه‌ای و جنگ روانی است؛ برتری استفاده از پروپاگاندا.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صهبای جان
Iran, Islamic Republic of
هرآنچه اصلاحات به خود نسبت میدهد مانند: آزاد اندیشی،ضدیت با خشونت،مدافع حقوق زنان،برابری همه مردم با هرآنچه به رقیب نسبت میدهد مانند:املیسم،دوگمبسم،خشونت طلبی،رانتخواری،ضدیت با آزادی زنان دقیقا برعکس است. کافی است چشمانمان را ببندیم و تاریخ 76 تا98 را تکراررر کنیم!!
Iran, Islamic Republic of
.....
شاکی
Iran, Islamic Republic of
تلاش اصلاح طلبان برای تبرئه قاتل واقعا"شرم آور است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نجفی یک قربانی است، چنانکه بسیاری از جوان‌های ما در سکوت خبری قربانی می‌شوند، چنانکه خانواده‌های بسیاری دور از چشم دوربین‌ها متلاشی می‌شوند؛ اما نه قربانی یک توطئه، بلکه قربانی یک سیاست ضد دینی و ضداخلاقی که لیبرال‌های ایرانی به نام آزادی در جامعه ما رواج داده‌اند.

کمپین برای عریانی به راه می‌اندازند و نامش را آزادی می‌گذارند. فرجام آن عریانی‌ها، جز این بی‌آبرویی‌ها نیست.

آنکه باید سرزنش و ملامت شود، محمد علی نجفی نیست، سید محمد خاتمی است که مسیح علی‌نژاد برایش ترانه خواند تا قبح بشکند و اوبرایش کف زد تا احترامش به آزادی را نشان دهد. خاتمی باید ملامت شود که گفت اگر دین در برابر آزادی قرار گیرد، دین باید محدود شود. و قتل میترا استاد، فرجام محدود شدن دین در برابر ولنگاری با نقاب آزادی است.
عباس
Iran, Islamic Republic of
نجفی دست پرورده هاشمی و خاتمی است و تشت رسوایی اصلاح طلبان بر زمین افتاده است .
هم نجفی و هم خاتمی و همپالگی هایشان باید جوابگو باشند
Iran, Islamic Republic of
نجفي يك قرباني نيست . بلكه خود اين شخص يكي از مروجان و حاميان اصلي همان سياست ضد ديني و ضد اخلاقي بي بندو باري و عريان سازي تحت عنوان آزادي بوده است.
الآن هم يكي از چاه كنها خودش افتاده توي همان چاهي كه به اتفاق ساير دوستان و همفكرانش كنده بود.!!
حتمیه...
Iran, Islamic Republic of
تورا به جان پدر مادرای گلتون، بچه هاتون، عزیزانتون یا رای ندین یا درست بدین
کسانیکه همسر و فرزند خودشونو در کمال خونسردی به قتل میرسونن دلشون بحال من و شما میسوزه؟؟!
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
سلام
Iran, Islamic Republic of
اینکه بر همگان واضح و مبرهن است که سناریوی خود اصلاح طلبان منجر به قاتل شدن نجفی شده!!!....
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل منصفانه ای بود.
🌼🌼🌼
Iran, Islamic Republic of
محمد ایمانی:از نگاه افراطیون مدعی اصلاح طلبی، اگر یک هم قبیله‌ای، زد و زنش را کشت، گور بابای هر چه شعار فمینیسم و حمایت از حقوق زنان که سال‌ها سر داده‌اند! طرف قاتل را می‌گیرند و هر تهمت زشتی را که می‌شود بست، به مقتولی که کمترین توان دفاع از خود ندارد، می‌بندند؛ معطل دادگاه و رسیدگی قضائی هم نمی‌مانند. البته آنها همواره طرفدار قانون هم هستند!

نجفی به میترا استاد شلیک نکرد، بلکه شرافت و صداقت جبهه مدعی ضدیت با خشونت و حمایت از حقوق زنان را هدف گرفت؛ همه آنها که بی پروا و فقط با نگرش قبیله‌ای، لگد به مقتول می‌زنند و کم مانده از قاتل جنایتکار، قدیس بسازند!
United Arab Emirates
دمخور حاج حسین بودن بدجور اثر گذاشته روت
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
💜💘
Iran, Islamic Republic of
افشا شدن باطن اصلاح طلبی بدجوری ابروتون رو برده ،جواب ندارید به توهین وتمسخر روی اوردین.درکتون میکنم !
شما خودتان شعارهای فمنیستها و رفتارهای امروزشان را تحلیل کنید کاری به شخصیت دیگران نداشته باشید. قضاوت در مورد دیگران طبق فرمایش سکولارها به تازگی گناه شده!!!!!
Iran, Islamic Republic of
پرچم دبی همیشه کنارپرچم شیطان بوده است
Iran, Islamic Republic of
"رحمت‌الله بیگدلی " یکی دیگر از اصلاح طلبان می‌گوید " با آقای «غ. ک» [غلامحسین کریاسچی] حرف زدم. گفت: از سوی «…» و «…» اعلام کرده بودند که نجفی چنین پرونده‌ای دارد؛ او را به شهرداری انتخاب نکنید. چرا عده‌ای بی‌مسوولیت به این اعلام خطر توجه نکردند و بسترساز فاجعه شدند؟!".

یاد آور می‌شود نجفی با وجود مخالفت وزارت کشور و وزارت اطلاعات دولت و با اصرار آقای روحانی، شهردار تهران شد
Iran, Islamic Republic of
اما در جنایت اخیر، عده‌ای دیگر مدعی شده‌اند مقتول "پرستو" بوده؛ اصطلاحی که درباره زنان وابسته به سرویس‌های جاسوسی برای به دام انداختن سیاسیون به کار می‌رود. چرا پرستو خور برخی مدعیان اصلاح طلبی (به ادعای خودشان) این قدر ملس است. چرا هر پوست موزی که می‌بینند، خود را برای زمین خوردن آماده می‌کنند؟!


چت سخیف و مبتذلی هم که آقای "م-ع -الف" رئیس دفتر و معاون رئیس دولت اصلاحات با فلان خانم خبرنگار اصلاح طلب انجام داد، رفتن در تله یک پرستوی اصلاح طلب بود یا بی ترمزی و یلگی اخلاقی؟ وزیر ارشاد متواری همان دولت چطور؟
Iran, Islamic Republic of
تاجزاده چند روز قبل در جواب خبرنگار گفته بود :مردم به آینده رای میدهند ،نه به گذشته !!!!!!!! یعنی روی همین بازی با افکار مردم حساب باز کردن ،انتخابات بعدی رو هم ببرند!
سعیده
Czech Republic
و اونوقت باید خواند فاتحه کشور رو!
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی این وسط درست نیست.کاری که میشه با گرفتن یک وکیل انجام داد تا از دست زنش خلاص بشه وحتی لازم به دیدن حضوری زنش هم نبود ،چرا باید با قتل ، تمامش کرد؟! چیزی بزرگتر رو لاپوشانی میکند؟!
Iran, Islamic Republic of
درست و دقیق فرمودی! یک چیزی این وسط برای عوامی مثل من، نامعلوم و مجهول است! چه برسد به خواص!
پویا
Iran, Islamic Republic of
خیلی تحلیل واقع گرایانه و منصفانه ای بود شوک و فشار این جنایت و ترس از عواقب آن اینقدر برای اصلاحطلبان سهمگین بوده است که به جای برخورد عادی با آن بصورت ناشیانه فکر میکنند اینبار هم مثل همیشه با پروپاگاندا و تبلیغات میتوانند ارزشها را در ذهنها جابجا کنند. روش سنتی آنها مثل همیشه تهمت پراکنی و اتهام زنی به نهادهای امنیتی و نمایش مقتول بی دفاع و برباد دادن ناجوانمردانه حیثیت بازماندگان مظلوم به عنوان مامور امنیتی و دست گذاشتن روی نقطه ضعف همیشگی مخاطبانشان که تابو سازی از نهاد های امنیتی است و اینکه قاتل چاره ای جز این نداشته است. ولی اتفاقا این خط تبلیغاتی دقیقا باعث روشدن سالها ریاکاری و دروغگویی آنها به افکار عمومی می گردد. غافل از این هستند که گیریم همه تهمتهای ناجوانمردانه اثبات نشده ای که مثل همیشه میزنند و تا اثبات شود اثر آن را در افکار عمومی گذاشته و اصلاحطلبان بهره برداری خود را میبرند. ولی فرض میگیریم همه اتهامات و فرضیه های شرم آوری که آنها طی این چند روز ناشیانه به افکار عمومی پمپاژ کردند درست باشد. به سوالات بعدی چگونه جواب میدهند. سولاتی همچون آشکار شدن سبک زندگی کهنه سیاستمداران در ظاهر اخلاقمدار و اینکه چگونه نماد اخلاقمداری جریانی که آزادیهای بی قید و شرط را به جامعه تبلیغ و ترویج چقدر خانواده هایی که قربانی این آزادیهای بی قید و بند میشود و جریانی که در زمان انتخابات از اباحه گری و بسیج کردن آن در خیابان و ورزشگاه و پارک و سینما رای جمع میکند باید اینقدر ضعیف باشد که خود اسیر پرستو شود و هزاران سوال دیگر ....
Iran, Islamic Republic of
واقعگرا كجا بود بيجاره ؟! منصفانه چى بود ؟! اين سايت در پيت كه بودجه بيت المال داره اداره ميشه لبريز از عقده كور و كينه هاى عرب جاهليست ....!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
این اتفاق یکی از سربزنگاه هایی است که راه واسه هر عالم و جاهلی روشن میشه.
Romania
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان در هر لباس و هر جایی که هستند
Iran, Islamic Republic of
یعنی علیزاده ماموره؟
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز آدرس اشتباه نده قبل از سقوط اخلاقی اصلاح طلب ها ، سقوط اخلاقی اصولگراها در این ماجرا چشمک می زند مرده شور راه حلشان برای تخریب جریان اصلاح طلبی را ببرد آیا در دین اسلام " هدف وسیله را توجیه می کند " ؟ اگر خیر این چه سناریویی بود که اصولگراها نوشتند .
امیر
Iran, Islamic Republic of
یعنی اصول گراها برنامه ریزی کردن ای اقا بره زن دوم بگیره بعد اختلاف خانوادگی ایجاد کردن بعد اسلحه دادند دستش که برو زنت رو بکش تا ما ازش علیه اصلاح طلبا استفاده کنیم اصلا سناریو می دونی چیه
کاکوشیرازی
Iran, Islamic Republic of
حظ کردم ازپاسخ شما
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
طناب پوسیده خاتمی
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان قتل در پرونده خود ندارند اما در کارنامه اصلاح طلبان قتل های زنجیره ای دولت اصلاحات و قتل میترا استاد مشهود است .
اصل قضیه را نمی بینی یا دلت نمی خواهد ببینی؟ تو هم که سیاسی کاری کردی؟ دو حزبی کردن قضیه خودش ظلم است باید روی فکر وارداتی سکولاریستی که هر دو جناح کشور بخصوص اصلاحات و اعتدالیون را آلوده کرده و ریشه مشکلات ماست، بحث کرد.
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟
سعیده
بالا بره پایین بیاد هزار و یک دلیل قانع کننده هم بیاره آخرش آدم کشته! میگن هرکی یه آدمو بکشه انگار کل آدم ها رو کشته
این آقا قتل عمد کرده و باید مجازات بشه
Iran, Islamic Republic of
مطلب کاملا هوشمندانه ای بود. این قتل ماهیت سیاسی اصلاح طلبان را هم نشان می دهد. اینها قاتل سیاسی هستند. فراموش نمی کنیم که چطور در انتخابات 96 ، آقای رییسی تبدیل به یک قاتل ! سیاسی و حکومتی شد و آقای روحانی تبدیل به ناجی شد. موضوع آقای رییسی و عملکرد گذشته او نه تنها جنایت یا اشتباه یا حتی معمول نبود که وظیفه جایگاهی او بود. مگر کشوری بدون پلیس و قاضی (البته مدافع تخلفات و فساد نیستم) اداره می شود؟ این همان چیزی است آقای علیزاده می خواهد بگوید. به نظر من " مردم از این به بعد روی تعریف ها حساس نباشند، روی تخریب ها حساس باشند".
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من با نظر آقای علیزاده موافقم و البته افکار عمومی بر خلاف تبلیغات برخی از اصلاح طلبان کاملا بر خلاف آقای نجفی است.
اینکه چه مسائلی بین نجفی و همسرش بوده که منجر به این اتفاق تلخ برای خانم استاد افتاده واقعا مشخص نیست و لی هر چه که باشد مجوزی برای کشتن او نمی باشد
Iran, Islamic Republic of
کارشناس عزیز لندن نشین
به قول ریس شورای شهر تهران اقای محسن هاشمی گروه ما بد بود و رقیب ما بدتر و مردم بین بد و بدتر از روی ناچاری به بد رای دادند
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما نجفی بد بوده ولی قالیباف بدتر؟ شما دیگه چه موجوداتی هستین؟
Iran, Islamic Republic of
...
کامران
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شما بدترین انتخاب ممکن بود.!!
کامران
Iran, Islamic Republic of
سه برابر شدن عوارض شهرداری و پسماند ساختمان ها و تعطیلی پروژه های عمرانی شهر تهران اثبات می کند که انتخاب شما بدترین انتخاب ممکن بود.
آیه ای که آوردی کجای قرآن بود که بهش استناد کردی؟
ایران پر است از جوانمردان غیرتمند و دلسوز. چهار نفر سیاستمدار خودشان را میبینند با رقیبشان، بعد در مورد کل ایران افاضه میکنند.
Iran, Islamic Republic of
برای این حرفت حتما استدلال های محکم آماده کن هم وطنم نه برای کل کل های مجازی بلکه برای روز قیامت ...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
علیزاده جان ، خوب اومدی دمت گرم . به اندازه دهها سخنرانی و اعلامیه تاثیر داشت .این اصلاح طلب ها و در اصل افساد طلب ها ذره ای برای دیگران مخصوصا مخافانشان ارزش قائل نیستند فقط منافع حزبی و جناحی برایشان مهم است. پاینده باشی جوان ایرانی غیرتمند.
Iran, Islamic Republic of
اكثر شبكه هاي فارسي زبان متعلق به اصلاح طلبان است
Iran, Islamic Republic of
استادان جنگ رواني و تفرقه افكني بابت مشتي دلار اصلاح طلبان هستند
Iran, Islamic Republic of
عجیب است که همین افراد که کتاب ها و مقالات زیادی در تقبیح قتل ناموسی نوشته اند، امروز سعی دارند قضیه را قتل ناموسی و قابل دفاع جلوه دهند. زن بیچاره ای را که دیگر زنده نیست تا از خود دفاع کند، مهدور الدم اعلام کرده اند. غافل از اینکه اولا کدام دادگاه صالح این زن را مهدور الدم معرفی کرده بود. ثانیا اگر قام صالحی فردی را مهدور الدم اعلام کرد، مگر هر کسی مجاز به کشتن اوست؟ ثالثاً اگر معتقدید العیاذ بالله این زن عمل منافی عفت انجام داده، شوهر در صورتی مجاز به قتل اوست که هنگام همان عملیات جنسی سر برسد و خود شاهد صحنه باشد، و در همان زمان اقدام به قتل نماید،نه اینکه بعدها او را به قتل برساند
Sweden
دقیقا آفرین الان اینها خودشان شده اند طرفدار قتل ناموسی. واقعا به ته ته خط رسیدند فتنه گران.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علیزاده ؛ چرا لندن سرزمین کفر ، تشریف بیارید وطن تا طعم مقاوت را بچشید حیف است ، به مانند عسل می ماند.
درود
Iran, Islamic Republic of
درود بر علی علیزاده دمش گرم.
Iran, Islamic Republic of
...
افتخار
Australia
اقای علیزاده می توانست در فرنگستان مانند تمام کاسه لیسان غرب زده ضد انقلاب باشد ولی چون ایشان عرق ملی دارد و می داند اسلام قوام ملت بزرگ ایران است لذا خود را به دشمنان ایران نمی فروشد و خدمت او به انقلاب همین نوشته های عمیق فکر او است برای تنویر افکار خوانندگان که این نوشته اخیر درباره اصلاح طلبان دروغ گو نمونه از خدمات اوست. علیزاده سرباز ایران اسلامی و خاری در چشم مزدوران است.
Iran, Islamic Republic of
برادر چرا سانسور میکنید
چیز بدی ننوشتم که!؟! &^$ @"& &^ @
مونا
Iran, Islamic Republic of
خدا خواست که اصلاح طلبها رسوا بشوند.
Iran, Islamic Republic of
سلام. چرا متن رو کامل منتشر نکردید، انتقادش نسبت به صدا سیما هم کاملاً منصفانه بود، چرا اون قسمت رو سانسور کردید؟!
عماد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نباید در زندگی خصوصی کسی ورود کرد
ایشان خلافی کرده و باید محاکمه شود که دارد میشود
هر آنچه لازم باشد مردم بدانند ، به دستور حاکم شرع یا نماینده آن میدانند ،
پس در پشت پرده زندگی اشخاص وارد نشویم که خدای نکرده به غیبت یا تهمت نیفتیم و یا یک طرفه به قاضی نرفته باشیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
ارتکاب قتل توسط یک سیاست مدار به همه آحاد مردم جامعه مربوط است .
Iran, Islamic Republic of
سياستمدار كجا بود!
فقط سکولارهای لیبرال می توانند مقتول را بدکاره و جاسوس و.. نشان دهند بقیه باید اخلاق را رعایت کنند و پشت سر قاتل غیبت نکنند چون گناه است!!!!!!!
Sweden
کامنت ۱۵.۳۶ یعنی بهترین پاسخی که شنیدم تو این روزها همین حرف شما بود. پشت سر زن مقتول هر چی میخوان میگن و این عین اخلاقه ولی راجع به قاتل چیزی گفته بشه خلاف شرط اخلاقه!!! حقا که افسادطلب هستند و درست بشو هم نیستند.
ان ربک لبالمرصاد...
مندلی
Iran, Islamic Republic of
همه سایت های و رسانه های به اصطلاح اصلاح طلب از بدو و قوع جنایت همکار و دوست عزیزشان اقدام دسته جمعی برای ماست مالی قضیه و توجیه آن با حیله های مختلف می کنند سری به سایت انتخاب نزنید حتی یک خبر درست و حسابی از تظاهرات میلیونی مردم در روز قدس نگذااشت ام از روز جنایت نجفی بیش از 20 مقاله در توجیح قتل گذاشته و دست به دامان صد ها کس و ناکس شده که نجفی را بی گناه بدانند زهی وقاحت و بی شرمی .
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران به این حقیقت پی برده اند که فقط اصلاح طلبان به درد کشورمان میخورند و قطعا در انتخابات مجلس امسال و ریاست جمهوری آینده جبهه اصلاحات پیروزی قاطع را کسب خواهد کرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
با دلار 15 هزار تومانی و تورم 400 درصدی اصلاح طلبان هیچ شانسی برای انتخابات آینده ندارند.
بازم خواب دیدی غضنفر؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای علیزاده در این مورد خاص و فارغ از جناح بندی ها اقای نجفی واقع اسیر یک توطیه شده
خخ
Iran, Islamic Republic of
عشق پیری گر بجنبد / سر به رسوایی زند
Iran, Islamic Republic of
اگر میگفتی خود خانم میترا استادی که بر علیه خودت اینجور به جوانب قضیه آگاهی باور کردنی تر بود
دست بردار تو رو خدا
Sweden
طرفدار تئوری توطئه هم شدید خودتون که؟!!!
محمد313
Iran, Islamic Republic of
تازه امروز در سایت انتخاب دارن میگن اقرارش رو پس بگیره! نفهمیده تحت فشار عصبی یه چیزی گفته حالا!!!

خدای پناه میبرم به تو به ما میگن نادیده بگیرید که مبادا شما هم مرتکب بشید
در حالیکه خودشون رو دارن شریک جرم علیه یه مقتول قرار میدن

خدایا ما را با شرف بمیران
بگید آمین
Iran, Islamic Republic of
زیاد بزرگش نکنید ؛نجفی قاتله،همسردومش هم مقتول .
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک ایرانی از خانواده مقتول و پسرش به جهت این بی شرمی اصلاح طلبان کمال عذرخواهی را دارم ...
Iran, Islamic Republic of
...