پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

وزیر برکنار شده رسماً‌ سخنگوی دولت شد

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 688535
رئیس جمهور در حکمی علی ربیعی را به عنوان دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت منصوب کرد.
وزیر برکنار شده رسماً‌ سخنگوی دولت شد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در حکمی علی ربیعی را به عنوان «دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت» منصوب کرد.

متن حکم رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی ربیعی

نظر به تجارب و توانایی جنابعالی در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و ارتباط جمعی به موجب این حکم به عنوان "دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت" منصوب می شوید.

انتظار دارد از تمام ظرفیت های ارتباطی ارکان دولت در ابعاد متعدد جهت توسعه همه جانبه تعامل با رسانه ها و ارتباط با مردم بهره گیری شایسته به عمل آورید.

توفیق شما را در انجام بایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانونمنداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت می نمایم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
این چه رسمی دولت داره که این آدم های.
وامانده را که نمی توانند کار کنند حی جابه جا می کنده؟
Greece
...
.....
Iran, Islamic Republic of
خیلی خنده داره،کسی که رای به عدم کفایتش دادن میشه سخنگو، اون یکی دیگه هم که رای به عدم کفایتش دادن از این وزارت خونه میره....فقط عین مهره های شطرنج عوض میشن. اون وزیر صنایع و معادن که مسول کلی از گرونی هاست حکم مسولیت برای نعمت زاده میزنه.....!!!!!
....
Iran, Islamic Republic of
با این اوضاعی مسولین برای ما درست کردند امام زمان اول باید ایران را پر از عدل و داد کنه بعد بقیه جهان را. والا ما بیشتر به عدالت نیاز داریم تا کشور های دیگر.
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر یه بنده خدایی گفت اگه رأی نیارم میرم سیستان بلوچستان ان.جی.او میزنم