پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

چطور تیم قلعه‌نویی خودش را بازنده کرد؟

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 688437
دنیای ورزش تورنتو نوشت:بعد از دو هفته جنجال و حاشیه، پرسپولیس به فینال جام حذفی رسید، آن هم از ورزشگاه نقش جهان!
چطور تیم قلعه‌نویی خودش را بازنده کرد؟
به گزارش جهان نيوز، آنچه در ورزشگاه نقش جهان رخ داد حاصل دو هفته جنگ بیرون از زمین بود. جنجال، هیاهو و دعوایی که در نهایت دودش به چشم تیم خود قلعه نویی رفت.
 
از همان روزی که پس از بازی دو تیم در تهران ، سیاوش یزدانی طرفداران پرسپولیس را تهدید کرد تا همه روزهایی که دو تیم در رسانه ها بر سر تعداد تماشاگر می جنگیدند و سپاهانی ها بازی را امنیتی و امنیتی تر می کردند، به نظر می رسید برانکو تمرکزش روی تیمش بود.

این تمرکز را می‌شد زمانی دید که سواهان در خانه و به خاطر خشونت و عصبی بودن بازیکنانش دومین اخراجی را داد و برانکو داشت می خندید.

او خیلی ساده به هدفش رسیده بود. میزبان خالی کرده بود. عصبی و به هم ریخته ستاره برزیلی اش را مفت از دست داد و خلع سلاح شد.

اخراج اول شان را ببینید. توپ به بیرون رفته، بازیکن سمت داور می دود و فریاد می زند.چه می توانسته بگوید ؟ بعید است فحش رکیک داده باشد اما حرفش این قدر غیرکنترل شده است که داور بازی اخراجش کند.

ایرانپوریان تا کنار قلعه نویی فریاد می زد که هیچ نگفته اما مربی به تندی به او تاخت چون می دانست فینال و رسیدن به جام پس از ۶ سال باز برایش کابوس شده است. 

قلعه نویی که هنوز با همان مدل دهه۸۰ فکرمی کند برای بردن بازی توی زمین ، باید دعواهای بیرونش رااول برد، باز هم به خطا زد. 

او باخت و بازبی جام ماند. اما ایر خلاص را چه کسی به سمتش شلیک کرد؟

آنهایی که تیمش بودند. ایرانپوریان، کی‌روش استنلی، مهدی کیانی و از همه مهمتر سیاوش یزدانی.کسی که بازی را از ابتدا جنجالی کرد.

او که همان اوایل بازی در زمین توهینی زشت به خانواده بازیکن رقیب کرده بود ، قرار بود کاری کند کارستان با آن ادبیات تند و زننده، در دقیقه ۱۲۱ گل تیم خودی را باز کرد. 

این شاید کارمای تلخ تیمی باشد که لیاقت فوتبالی اش اسیر حاشیه‌های بی پایانی شد که برای بازی ساخت.

منبع: شریان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شجاع خلیل زاده همان نیمه اول که به سیاوش یزدانی لگدزد باید اخراج میشد که نشد که اگرشده بود قطعا پرسپولیس تیمی نبود که برنده این بازی بشه
ازتیم نورچشمی حمایت کنید!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
البته فرصت خوبی هم نصیب سپاهان شد با اون پنالتی که کیانی هدرش داد اما درمجموع برای ایران آبروریزیه که قهرمان جام حذفی و لیگش درگروه آسیایی میان 4 تیم چهارم شده!
Iran, Islamic Republic of
معلومه که خیلی سوختی که داری این حرف را میزنی!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشخصه کی سوخته
تیم چهارم گروه 4 تیمی درلیگ قهرمانان سوختن هم داره
تیمی که 50 ساله حتی یک ستاره هم نگرفته سوختن داره