پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

هشدار حشد شعبی درباره مسلح کردن شیوخ داعشی از سوی آمریکا

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 688424
مهر نوشت: یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق درباره طرح خطرناک آمریکا با هدف مسلح کردن شیوخ عشایری که با داعش و القاعده همکاری کرده اند، هشدار داد.
هشدار حشد شعبی به آمریکا درباره داعش
به گزارش جهان نيوز  به نقل از النهرین، علی الحسینی از فرماندهان حشد شعبی عراق درباره طرح خطرناک آمریکا با هدف مسلح کردن شیوخ عشایری که با داعش و القاعده همکاری کرده اند، هشدار داد.

وی افزود: بعید نیست که آمریکا اقدام به مسلح کردن تعدادی از شیوخ عشایر در الانبار که با داعش و القاعده همکاری کرده اند، کند به ویژه که واشنگتن هر کاری برای بی ثبات کردن عراق انجام می‌دهد و طرح‌های خبیث زیادی در عراق دارد.

الحسینی تاکید کرد: مسلح کردن این قبیل افراد، تهدیدی برای امنیت عراق و ثبات شهرهای آزاد شده از لوث داعش است. دولت عراق باید با این قبیل طرح‌ها مقابله کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طرح های هسته ای عربستان سعودی برای منطقه خطرناک است.
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
شراکت کثیف فرانسه و عربستان
موضوع بارگیری سلاح در یک کشتی در جنوب فرانسه برای حمل به مقصد عربستان، بار دیگر جنجال به پا کرد.
در حالیکه وزیر خارجه فرانسه از جنگ یمن به عنوان "جنگ کثیف" نام برد و از عربستان و امارات خواست این جنگ را پایان دهند، یک کشتی عربستانی در بندر مارسی برای بارگیری سلاح پهلوگرفت.

گروه‌های مدافع حقوق بشر می‌گویند تسلیحات فرانسوی علیه غیرنظامیان در جنگ ویرانگر یمن به کار گرفته می‌شود.

براساس اعلام سازمان ملل جنگ یمن بدترین بحران انسانی را در جهان رقم زده است.

دانلود
Iran, Islamic Republic of
جلسه تمرینی تفنگداران آمریکا در استرالیا، یک کشته بر جا گذاشت

جلسه آموزشی- تمرینی تفنگذاران دریایی آمریکا در «داروین» استرالیا، یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت. در این سانحه که در جریان جلسه آموزشی و تمرین تفنگداران دریایی آمریکا در یک پایگاه در استرالیا رخ داد، یک نظامی آمریکایی ۲۱ ساله جان خود را از دست داد و یکی دیگر از همقطاران او زخمی شد. به گفته مقام‌های آمریکایی، این دو تفنگدار دریایی مجروح، بعد از سانحه به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از آنها بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
Iran, Islamic Republic of
حمله گروهک داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش به روستايي در جنوب کرکوک

تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱

در حمله (گروه وهابی صهیونیستی) داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش به روستای «هفته غار» در جنوب کرکوک، یک نفر شهید و چهار نفر دیگر از ساکنان این روستا زخمی شدند.
حمله تروریست های داعش زمانی رخ داد که ساکنین این روستا تلاش می کردند آتشی را که تروریست های داعش به زمین های کشاورزی اهالي روستا انداخته بودند، خاموش کنند.