پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش برانکو به شایعه حضورش در تراکتورسازی

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 688422
مهر نوشت: سرمربی پرسپولیس در فاصله چند ساعت مانده به بازی حساس این تیم با سپاهان اصفهان نسبت به شایعه حضور روی نیمکت تراکتورسازی واکنش نشان داد.
واکنش برانکو به شایعه حضورش در تراکتورسازی
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امشب حساس‌ترین بازی خود را پس از سومین قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان انجام می‌دهد که صبح امروز اخباری در خصوص توافق برانکو ایوانکوویچ با باشگاه تراکتورسازی منتشر شد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده است مبلغ قابل توجهی را همچنان از این باشگاه طلب داردو با توجه به مفاد قراردادش می‌تواند این تیم را بدون پرداخت غرامت ترک کرده و به باشگاه‌های دیگر بپیوندد.

برانکو ایوانکوویچ که عملکرد قابل قبولی با پرسپولیس داشته است مشتریان داخلی و خارجی خوبی را با قیمت‌های نجومی دارد. مشتریانی نظیر تراکتورسازی تبریز که با حضور مالک متمولی همچون محمدرضا زنوزی هیچ ترس و ابایی از ولخرجی‌های مالی ندارد.

سرمربی پرسپولیس در حالی مورد توجه تراکتورسازی و چند باشگاه آسیایی از کشورهای عربستان، ازبکستان و چین قرار گرفته است که توانست خودش را با پرسپولیس به موفق‌ترین مربی خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کند.

برانکو که محبوبیت بی نظیری در بین هواداران پرسپولیس و حتی فوتبال‌دوستان ایرانی پیدا کرده است فصل گذشته نیز با پیشنهاد تیم ملی ازبکستان روبرو بود اما تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و با این تیم به قله افتخار در آسیا برسد. هدفی که با شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیماآنتلرز رقم نخورد تا سرخ‌ها به نایب قهرمانی در آسیا برسند.

با این حال برانکو ایوانکوویچ که این روزها با شایعات مختلفی نظیر لیست پربار خروجی اش برای بازیکنان و خریدهای محدود روبرو شده است درباره چنین موضوعاتی واکنش نشان داد.
سرمربی پرسپولیس که نمی‌خواهد تیمش تمرکز خود را در آستانه چند ساعت مانده به بازی بزرگ مقابل سپاهان در نقش جهان اصفهان از دست بدهد به بازیکنان خود به صراحت اعلام کرده است کار در پرسپولیس را با آنها ادامه خواهد داد.

برانکو پس از گفتگو درباره این موضوع از شاگردان خود خواست به هیچ چیزی فکر نکنند و فقط به کسب پیروزی توجه داشته باشند.

برانکو در پایان گفتگوی فنی خود با بازیکنان اعلام کرده است تمام آنها را برای فصل آینده می‌خواهد تا با آنها کارش را ادامه دهد.

جمله‌ای که شایعه حضورش روی نیمکت تیم پرطرفدار تبریزی را تکذیب می‌کند تا برانکو همچنان به کار خود در فوتبال ایران با پرسپولیس ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *