جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۷

حامی فتنه‌گران ۸۸ معاون فرماندار تهران شد+عکس

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 688233
معاون سیاسی سابق فرماندار شهریار به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران منصوب شد. فرنیاپور نه تنها عزل نشد بلکه با حکم استاندار تهران به این سمت منصوب شده است.
به گزارش جهان نيوز، صفحه اینستاگرام منتسب به معاون سیاسی انتظامی سابق فرمانداری شهرستان شهریار اوایل اسفند با انتشار پستی روز مهندس را به یکی از سران فتنه ۸۸ تبریک گفت. این اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار با اعتراضات مردم در فضای مجازی مواجه شد. 
 

در اولین نماز جمعه پس از این اتفاق حجت‌الاسلام موسی سالمی امام جمعه شهریار عزل را کمترین جزای معاون سیاسی فرمانداری شهریار دانست و افزود: استاندار قول داده که موضوع حل شود به شیوه‌ای که دلخواه مردم است و فرماندار نیز همین قول را داده است و در این مدت ایشان در فرمانداری حضور نخواهد یافت و منتظر اقدام استاندار تهران و فرماندار شهریار هستیم.

نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار پس از این اتفاق گفت: وی باید در یک فرصت کوتاه پست مسؤولیتی خود در فرمانداری شهریار را ترک کند.

هشدار به استاندار تهران/ حامی سران فتنه خود عامل فتنه است
سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با هشدار به استاندار تهران در واکنش به اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار تصریح کرد: هرکس مبلغ فتنه گران شود خود عامل فتنه است و عامل فتنه نیز نباید در مسؤولیت باقی بماند، در حال بررسی موضوع و اسناد هستیم و موضوع را با وزیر کشور مطرح خواهیم کرد. 

دبیر شورای ائمه جمعه شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد اردیبهشت‌ماه از آخرین صحبت‌ها در خصوص وضعیت معاونت سیاسی فرمانداری شهریار و پیگیری موضوع توسط امام جمعه محترم شهریار به عنوان نماینده ائمه جمعه شهرستان شهریار خبر داد وگفت: هرگز اجازه عبور از خطوط قرمز انقلاب را نخواهیم داد و این موضوع فراموش شدنی نیست.

تجمع اعتراضی مردم مقابل فرمانداری شهریار/ معترضین: معاون سیاسی فرماندار عزل شود
اواخر اسفندماه عده‌ای از مردم انقلابی شهریار در مقابل فرمانداری این شهر در اعتراض به عدم برکناری ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی فرماندار شهریار تجمع کردند.

تجمع کنندگان خواستار برکناری فرنیاپور بلافاصله پس از تعطیلات نوروز و عدم بکارگیری وی در مسؤولیت‌های دیگر فرمانداری و استانداری تهران شدند. تعدادی از جانبازان دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان مدافع حرم شهرستان شهریار در این تجمع اعتراضی حضور دارند.

اما‌م جمعه شهریار: معاون سیاسی فرماندار تا پنجشنبه آینده جابه‌جا شود
امام جمعه شهریار نیز اواخر اردیبهشت برای جا‌به‌جایی ابوطالب فرنیاپور ضرب‌الاجل تعیین کرد و اظهار داشت: تا پنجشنبه آینده این فرد جابه‌جا خواهد شد و از شنبه نیز بر سر کار خود حاضر نخواهد شد و اگر این کار انجام نشود کار به وزارت کشور و مجلس کشیده خواهد شد.

نوراله طاهری فرماندار شهریار امروز اظهار داشت: ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی فرمانداری شهریار از سمت خود جا‌به‌جا شده است.

ابوطالب فرنیاپور شنبه 4 خرداد  نه تنها عزل نشد بلکه با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران منصوب شد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
درحال حاضر از این حضرات بهتر ندارند
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر کشور با توجه به نزدیکی انتخابات و تهدیدات دشمن مواظب چیدمان فتنه گران باشید..
Iran, Islamic Republic of
فتنه اینا فقط برای خواسته های شخصی است! ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
يعنى با يه كلمه تبريك طرف شد حامى فتنه ؟!
اى داد بيداد !
اين افراط و تفريط كى ميخواد دامن ما رو رها كنه ؟!
Iran, Islamic Republic of
قوه محترم قضائیه نسبت به مسئولیت دادن عوامل و حامیان فتنه 88 ورود کند و اجازه کسب مسئولیت به آن خائنان به کشور و ملت را ندهند .
مجید
Iran, Islamic Republic of
پس انتظار نداشته باشید مشکل مردم حل شود بلکه مشکلات را زیادتر کردند.خدا به ملت رحم کند .
نیما راسخ
United States
من سالهاست ساکن شهریارم و آقای فرنیاپور را از نزدیک می شناسم.ایشان همیشه از چهره های خدوم ولایی و حزب اللهی بوده اند و شگفت زده شدم وقتی او را از حامیان فتنه معرفی کردند.او در دهه ی 70 چنان در اصولگراها مستحیل شده بود که مورد انتقاد میانه روها قرار می گرفت.
Iran, Islamic Republic of
زیر پرچم امریکایی،داداش! عملکردش در 88 و در طرح ناکام براندازی88چه بود؟
از پرچم آمریکا معلومه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کجای دنیا کسانی را که ده سال پیش در امر براندازی نظام شرکت کرده اند به پست و مقام مهم همان نظام می گمارند؟! وزارت اطلاعات که به استعلام در مورد انتصابات پاسخ می گوید کجاست؟!
France
تکرار کلمه فتنه نتیجه ای ندارد به فکر وحدت مردم باشید .البته شاید بیان این کلمه حتی تا سال ها بعد برای جلوگیری از اظهار نظر مردم در دستور کار موافقین ان باشد.
Iran, Islamic Republic of
بله دوست عزيز ! اين فتنه فتنه كردن نتيجه فكر عقب مونده اين جماعته
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
سرور
Iran, Islamic Republic of
از وزارت کشور رحمانی فضلی چه انتظاری دارید؟
Iran, Islamic Republic of
یاشاسین استاندار تهران
..
Iran, Islamic Republic of
موسوی فرزند امام وانقلاب است تمام
Iran, Islamic Republic of
چکار کنیم مگه سهمشو از سفره انقلاب برنداشته؟ حقوقش چقدره؟ اصلا شغلش چی بوده قبل کاندیداتوری سال 88؟ خونه که توش زندگی میکنه کدوم محله است؟ چند متره؟ چند خریده؟ بچه هاش شغلشون چیه ؟ در آمدشون چقدره؟
وصیت نامه امام بهترین شاخص برای شناخت فتنه گران هست.لطفا از امام هزینه نکنید.
Iran, Islamic Republic of
مگه کشور قانون نداره.ماه می خوایم یه جا ۱۰ میلیون وام بگیریم می گن شما ۱۰ سال پیش .۵هزارتومن از بازپرداخت وام قبلی رو ندادید.بعد یه نفر با سو پیشینه امنیتی دوباره یه پست بالاتر می گیره .جالبه!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
ببینید اسلحه نداشته باشه که بره زنش را به قتل برسونه!!! ...
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
وضعیت حال حاضر کشور حاصل مدیریت (خیانت) فتنه گران است
Iran, Islamic Republic of
...
محمد خانی
Iran, Islamic Republic of
انقلاب اسلامی به مسیر نورانی خودش ، به کوری چشم دشمنان ادامه خواهد داد. .