کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حامی فتنه‌گران ۸۸ معاون فرماندار تهران شد+عکس

7 خرداد 1398 ساعت 21:54

معاون سیاسی سابق فرماندار شهریار به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران منصوب شد. فرنیاپور نه تنها عزل نشد بلکه با حکم استاندار تهران به این سمت منصوب شده است.


به گزارش جهان نیوز، صفحه اینستاگرام منتسب به معاون سیاسی انتظامی سابق فرمانداری شهرستان شهریار اوایل اسفند با انتشار پستی روز مهندس را به یکی از سران فتنه ۸۸ تبریک گفت. این اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار با اعتراضات مردم در فضای مجازی مواجه شد. 
 


در اولین نماز جمعه پس از این اتفاق حجت‌الاسلام موسی سالمی امام جمعه شهریار عزل را کمترین جزای معاون سیاسی فرمانداری شهریار دانست و افزود: استاندار قول داده که موضوع حل شود به شیوه‌ای که دلخواه مردم است و فرماندار نیز همین قول را داده است و در این مدت ایشان در فرمانداری حضور نخواهد یافت و منتظر اقدام استاندار تهران و فرماندار شهریار هستیم.

نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار پس از این اتفاق گفت: وی باید در یک فرصت کوتاه پست مسؤولیتی خود در فرمانداری شهریار را ترک کند.

هشدار به استاندار تهران/ حامی سران فتنه خود عامل فتنه است
سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با هشدار به استاندار تهران در واکنش به اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار تصریح کرد: هرکس مبلغ فتنه گران شود خود عامل فتنه است و عامل فتنه نیز نباید در مسؤولیت باقی بماند، در حال بررسی موضوع و اسناد هستیم و موضوع را با وزیر کشور مطرح خواهیم کرد. 

دبیر شورای ائمه جمعه شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد اردیبهشت‌ماه از آخرین صحبت‌ها در خصوص وضعیت معاونت سیاسی فرمانداری شهریار و پیگیری موضوع توسط امام جمعه محترم شهریار به عنوان نماینده ائمه جمعه شهرستان شهریار خبر داد وگفت: هرگز اجازه عبور از خطوط قرمز انقلاب را نخواهیم داد و این موضوع فراموش شدنی نیست.

تجمع اعتراضی مردم مقابل فرمانداری شهریار/ معترضین: معاون سیاسی فرماندار عزل شود
اواخر اسفندماه عده‌ای از مردم انقلابی شهریار در مقابل فرمانداری این شهر در اعتراض به عدم برکناری ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی فرماندار شهریار تجمع کردند.

تجمع کنندگان خواستار برکناری فرنیاپور بلافاصله پس از تعطیلات نوروز و عدم بکارگیری وی در مسؤولیت‌های دیگر فرمانداری و استانداری تهران شدند. تعدادی از جانبازان دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان مدافع حرم شهرستان شهریار در این تجمع اعتراضی حضور دارند.

اما‌م جمعه شهریار: معاون سیاسی فرماندار تا پنجشنبه آینده جابه‌جا شود
امام جمعه شهریار نیز اواخر اردیبهشت برای جا‌به‌جایی ابوطالب فرنیاپور ضرب‌الاجل تعیین کرد و اظهار داشت: تا پنجشنبه آینده این فرد جابه‌جا خواهد شد و از شنبه نیز بر سر کار خود حاضر نخواهد شد و اگر این کار انجام نشود کار به وزارت کشور و مجلس کشیده خواهد شد.

نوراله طاهری فرماندار شهریار امروز اظهار داشت: ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی فرمانداری شهریار از سمت خود جا‌به‌جا شده است.

ابوطالب فرنیاپور شنبه 4 خرداد  نه تنها عزل نشد بلکه با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران منصوب شد. 


کد مطلب: 688233

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/688233/حامی-فتنه-گران-۸۸-معاون-فرماندار-تهران-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com