جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۱۶۲
جزئیات قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران؛

نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد +عکس و فیلم

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 688177
شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.
نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد +عکس و فیلم
به گزارش جهان نيوز، شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به اسم میترا استاد خبر داد.

براساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.

شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.
 
جزئیات قتل همسر محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران
 
شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی: "میترا استاد" با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسیده است، یکی از ساکنان برج محل وقوع قتل در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد ظهر امروز صدای مشاجره شدیدی از واحد محل سکونت همسر نجفی شنیده شده است، یک منبع آگاه در دادستانی تهران از شناسایی مظنون به قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران خبر داد.
 
میترا استاد کیست؟
محمد علی نجفی از شهریور تا اسفند ۱۳۹۶ بر جایگاه شهرداری تهران نشست اما در واپسین روزهای این سال از سمت خود استعفا کرد. او که پیش از این نیز به دلیل بیماری و ناتوانی جسمی از سمت‌های قبلی اش هم استعفا کرده بود، این بار استعفایش با حواشی خانوادگی همراه شد.

در حالی که تصور می شد محمد علی نجفی مدتی از رسانه ها غایب خواهد بود و به معالجه بیماری می پردازد که به گفته رسانه های همسو با نجفی اصلاح طلبان به خاطر آن کناره گرفته بود، ناگهان بحث همسر دوم او به رسانه ها کشیده شد و پس از شایعاتی که دربارۀ درست بودن یا نبودن این خبر، «میترا استاد» به عنوان «همسر عقدی» شهردار سابق تهران، با یک رسانه گفت و گو کرد.

انتظار برای واکنش محمد علی نجفی اما به درازا نکشید چون با انتشار تصویری صمیمانه و خلاف عرف مقامات کشور (حتی مقام سابق!) با شعری از حافظ به شایعات پاسخ داد و عملاً تأیید خبر ازدواج خود با میترا استاد بود که دیگر با عنوان میترا نجفی مصاحبه می کرد.



هر چند خبر این ازدواج تایید شد ولی انتساب این صفحه و مطالب مندرج در آن به نجفی تکذیب شد
 
همان زمان، میترا استاد نیز گفت و گویی با سایت امید مردم انجام داد و گفت: هر فردی می تواند عاشق شود و ازدواج کند، همه انسان ها تا زمانی که جان دارند حس دوست داشتن در وجودشان است.
 

او گفته بود: هر انسانی یک زندگی خصوصی دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و چه هر شخصیت دیگری؛ درست نیست با کسی که واقعاً اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است، اینطور رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است. یک عده می گویند اینها طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چیست؟ این سخنان را می گویند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

وی در زمان حیاتش در گفتگویی با گلایه از شایعات و اخبار رسانه‌ها درباره این ازدواج، گفته بود:

«به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم؛ اگر رسانه ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده اند که رابطه نامشروع داشته، من می گویم؛ اولاً ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می دهم اگر هر مشکلی بود؛ شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم زندگی خصوصی ما وارد شوند. تمام حساب های بانکی من و آقای دکتر نجفی قابل بررسی است و اینقدر شفاف هستیم بیایند بررسی کنند. ما هیچ چیز سیاهی در زندگی نداریم.»

 

وی با اشاره به نحوه ازدواجش با نجفی تاکید کرد: آقای دکتر نجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم و این زندگی سر گرفت. وی در زمان ازدواج ۳۵ سال داشت. آنها در سال ۹۷ ازدواج کرده بودند.

میترا استاد ۷ خرداد ۹۸ با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسید.
 
معمای قتل میترا استاد/ از استعفای نجفی تا مصاحبه ای که قبل از انجام رنگ خون گرفت
نمای بیرونی محل قتل همسر محمد علی نجفی شهردار سابق تهران

آخرین خبر نیز حاکی از آن است که پریسا صالحی خبرنگار تارنمای انصاف نیوز در توییتی نوشته او قصد داشته امروز به دفتر این سایت بیاید و مصاحبه کند.

شبنم رحمتی خبرنگار دیگر نیز از گفت و گوی خود با محمد علی نجفی خبر داد که طی آن شایعۀ بازداشت خود را تکذیب کرده است.  
 
نجفی بازداشت شد/اعتراف به قتل همسرش  
 

شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین اخبار مربوط به جنایت خانوادگی امروز در منطقه سعادت آباد تهران گفت: لحظاتی قبل محمد علی نجفی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و خود را تسلیم مأموران کرد.

وی گفت: نجفی با اعتراف به قتل همسرش انگیزه خود را از ارتکاب جنایت، اختلافات خانوادگی مطرح کرده است.

نجفی در هنگام دستگیری اعلام کرد قصد تسلیم خود را داشتم/ دعوای خانوادگی انگیزه اصلی قتل

سرهنگ بابک نمک شناس در گفتگو با مهر با اشاره به ارائه جزئیاتی از پرونده قتل همسر شهردار سابق تهران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ شهردار سابق تهران را در حوالی خیابان وحدت اسلامی دستگیر کردند.

وی افزود: سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به ما اعلام کرده است هنگامی که شهردار سابق تهران را دستگیر کرده ایم وی بیان کرده قصد تسلیم خود را داشته است.

سرهنگ نمک شناس در پایان یادآور شد: محمدعلی نجفی همسر خود را با شلیک دو گلوله به قلب و دست وی به قتل رسانده است.

میترا استاد همسر دوم شهردار سابق تهران قرار بوده است در هفته آینده با یکی از رسانه ها گفتگوی رسانه‌ای داشته باشد.

بر اساس همین گزارش، محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در حین دستگیری، انگیزه قتل را دعوای خانوادگی عنوان کرده است.
 
نجفی تست الکل و مواد مخدر می دهد/بررسی روانشناسی متهم

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با توجه به حساسیت های موجود درخصوص پرونده محمدعلی نجفی دستورات لازم برای انتقال متهم به پزشکی قانونی صادر شده است.

وی افزود: قرار است پزشکی قانونی از محمدعلی نجفی تست روانشناسی و تست مواد مخدر و مصرف الکل اخذ کند.

شهریاری گفت: البته این به معنای مصرف مواد مخدر یا الکل از سوی متهم نیست اما برای اینکه مشخص شود قتل تحت تأثیر این عوامل بوده یا خیر این تست ها اخذ می شود.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: نجفی شب قبل از حادثه در منزل همسرش بوده است و با یکدیگر مشاجره لفظی شدیدی داشته اند.
 
نجفی مدام مادرم را کتک می‌زد/ شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می‌داشت

پسر میترا استاد همسر دوم شهردار سابق تهران در گفتگوی کوتاهی از لحظه دیدن جسد مادرش پرده برداشت.

سایت روزنامه ایران نوشت: این پسر ۱۳ ساله بعد از امتحان وقتی از مدرسه به خانه برگشت صحنه قتل را دید و گفته می‌شود دختر ۳۵ ساله محمد علی نجفی هم او را همراهی می‌کرد.

این پسر گفت: جنازه مادرم در وان حمام افتاده بود خواستم سمتش بروم که اجازه ندادند حتی انگشتانم شکست.

 پسر آن مرحومه گفت: نجفی دست بزن داشت. مدام مادرم را کتک می‌زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آزانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آزانش را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است.

شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می‌داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهردار بيمار و عاشق پيشه و الان هم شهردار نام شهرت باز خدايا كي از دست اينها خلاص ميشيم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
باید بررسی شود قرار بوده در مصاحبه با رسانه ها چه چیزی بگوید.
Iran, Islamic Republic of
دعای بنده همیشه این بوده و هست که خدایا منافقان داخلی را در نظر مردم رسوا کن
و واقعا این رسوائی ها کار خداست تا نتوانند سر بلند کنند و در بین مردم اعتبار و حیثیت خود را از دست بدهند
یکیشون دست به جنایت می زنه
یکی مثل مهاجرانی به پابوسی آل سعود و بی بی سی لندن میره و ....
این چوب خداست که صدا ندارد ولی از هر صدایی بلندتر است و رسوا می کند منافقان را
جواد
Iran, Islamic Republic of
مشکلی نیست از نجفی می پرسن اونم کامل میگه چی بوده آره بابا اینا ایقدر صداقت دارن با مردم و جامعه که نمی دونیم چطوری جبران کنیم این همه زحماتشون رو
Zahra
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما گیر خودت افتادی اخوی
اینم کامنته کذاشتی؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شرم بر اصلاحات .
ذهن درگیر
Germany
گیر ذهن درگیرش افتاده این برادر
خخ
Iran, Islamic Republic of
غضنفر اصلاحات باید از این لکه ننگی که نجفی به بار آورده از خجالت آب شوی.
Iran, Islamic Republic of
بی ربط
Iran, Islamic Republic of
واقعا چی فکر کردی اینو نوشتی؟
Iran, Islamic Republic of
طرف کشته شده اونوقت ببین چی کامنت میذارن
Germany
قوم عجیبین این برادرا
Iran, Islamic Republic of
بیمار تویی
Iran, Islamic Republic of
...
پاسخ به 18:49
Iran, Islamic Republic of
بیمار تویی که از قاتل دفاع میکنی.
M.sh
Romania
مشرق زده نجفی به قتل اعتراف کرد.
Iran, Islamic Republic of
باید به خدا پناه ببریم از بدعاقبتی اگر یک لحظه خدا انسان را به حال خود واگذار می‌شود همین چیزی که اتفاق افتاده زبان ما هم در این گونه موارد نباید زبان ملامت باشد بلکه باید از روی دلسوزی حرف بزنیم و از خدا بخواهیم چنین سرنوشتهایی را برای ما رقم نزند...
بنده کوچک خدا
Iran, Islamic Republic of
استغفرالله ربی واتوب الیه. برادر جان چرا در لیالی قدر به زندگی مردم وارد می شوید. روایت است از حضرات معصومین که من تتبع عوراه الناس کشف الله عوراته. حالا جهان نیوز با انتشار این خبر و عکس ها هر نیتی دارد باید در محضر عدل الهی پاسخگو باشد، شما چرا همراه شده اید. پناه بر خدا.
Iran, Islamic Republic of
از نظر شخصی براشون متاسفیم ولی از نظر ملی باید به این قضیه نگاه کرد ،اصلاح طلبان این ادم رو در قامت یک شهرداربرای هشت میلیون تهرانی و در قامت وزیر اموزش وپرورش برای میلیونها نفر از فرزندان این کشور به مردم خورانده اند.ایشون که یک شبه اینطوری نشده است.وزرات اطلاعات کلی برای تائید استعلام این اقا برای شهردار تهران شدنش ،این دست واوندست کرد ولی مرغ اصلاح طلبان یک پا داشت !
Iran, Islamic Republic of
اب گل الود شد
Iran, Islamic Republic of
تو با این افکار خوارجیت بیشتر سزاوار توبه ای. ابوموسی اشعری ها همه تاریخ بودند و خواهند بود.
معلوم نیست کیو میگی!
Iran, Islamic Republic of
بنده سراپا تقصیر! این بیمار رو بیش از 8 سال، متولی آموزش و پرورش! بچه های این مملکت کرده بودند اونوقت شما دم از شب قدر و استغفار می زنید. تا وقتی مدیریت کشور به دست امثال این بیماران باشه با استغفار و توبه خالی کاری درست نمیشه. استغفار موقعی اثر داره که به وظیفه نهی از منکر عمل کرده باشید و اونوقت از خداوند درخواست بخشایش قصورات داشته باشید، نه اینکه برید توی یه دخمه و بی توجه به اوضاع جامعه تسبیحی بندازید و وردی بخونید که تاثیر چندانی برای اصلاح امور حتی فردی نداره.
Iran, Islamic Republic of
قلیون را ایشان آزاد کرد امورتربیتی را ایشان کله پا کردوجوانان را بی بندوبارشده رها کرد....کلا افکارش توتربیت بچه ها لائیک بود ....
Iran, Islamic Republic of
خیلی حزبی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا و حزبی و عوام پسند نوشتی
Iran, Islamic Republic of
...
fallahiazar
Iran, Islamic Republic of
بهت زده نشو نه براشون آبرو مسئله ای نیست اینا در مجلس چون جلوی دوربین بودن تنها کاری که از دستشون باحسرت بر می اومد این بود که با خانم موگرینی عکس بگیرند !!!
تو سرتو بکن توی برف چیزی نبین و نشنو.
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
United States
ببین در این مملکت چه کسانی با نام اصلاحات بر ما حکومت میکرده اند ...
Iran, Islamic Republic of
برخی از اصلاح طلبها فاسد هستند یا اخلاقی یا دزد و غارتگر و رانتی!!!!
Iran, Islamic Republic of
اینا اصلاح طلب نیستند افساد طلبند .همش حرف مفته.مردم گول می زنند
Iran, Islamic Republic of
ماهیگیری ها شروع شد
...
Iran, Islamic Republic of
وزیر خاتمی و عضو ستادموسوی
کلاهتان را بالاتر بذارین اصلاحاتیها و اعتدالیها
Iran, Islamic Republic of
فردا بعضی روزنامه ها تیتر میزنن که نجفی هموطن احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
مراقب باشید
چون طرف مرده نمیتونه از خودش دفاع کنه
الان وکیل نجفی اتهامات الکی و سیاسی به مقتوله نبنده برای تبرئه نجفی و تسویه حساب سیاسی
هر وقت که .....
Iran, Islamic Republic of
هر وقت که مردم درست انتخاب کنن...............
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
سالها اصلاح طلبان سوار بر حقوق زنان و با دستمايه قرار دادن مسايل تفرقه افكنانه بين زن و مرد راي جمع كرده و نهايتا تبديل به دلار نمودند حال اين برند اصلاح طلب وزير بزرگترين وزارت خانه كشور در زمان اصلاحات و گفتگوي كشكيه تمدنها تحمل صداي مخالف همسر خود را نداشته و بي مهابا وي را به گلوله بسته و فرزند خردسال وي را به چه گناهي داغدار نمود
Iran, Islamic Republic of
واااای
وحشتناکه
Iran, Islamic Republic of
سومش را آرزوست.
United Arab Emirates
پههههههه آخر عاقبت خانه خراب کنی
Iran, Islamic Republic of
چه ترسناک...
زندگی آقای نجفی داره شبیه فیلم های هالیوودی میشه
Iran, Islamic Republic of
ترسناک تر اینه که اختیار مملکت افتاده به دست امثال این بیمار و دارند برای سرنوشت من و شما تصمیم می گیرند.
Iran, Islamic Republic of
...
طاهر
Iran, Islamic Republic of
...
hamid
Iran, Islamic Republic of
سر پیری و معرکه گیری!
ممد
United States
پیر نیست!!!! تازه سن دامادیشه!!!!
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار اجتماعیِ انصاف نیوز خبر از تماس روز گذشته‌ی زن دومِ نجفی با این پایگاه خبری و درخواست مصاحبه با خودش رو داده.

✖️پای چه کسی یا چه کسانی در میان است
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
سر پیری و ... ملت به خواب رفته، اینا به شما حکومت میکنند!! أفلا تعقلون. آیا کمی فکر نمیکنید؟ مشکلات امروز مملکت ما انتخاب دیروز شماهاست که خشک و تر با هم میسوزند....
ممد
Canada
گلوله؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشکوک اومد و مشکوک رفت! نگاه مرموزی داره
Iran, Islamic Republic of
این عاقبت کسی است که در دوران وزارت آموزش و پرورش اش زمینه سازی تباه شدن طفلان معصوم دهه شصتی را رقم زد. ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت .
علی
Iran, Islamic Republic of
کشتن انسانها به عمد بسیار بد جایگاهی در انتظارشان خواهد بود ...دوزخ..
هرکسی با هر انگیزه ای میخواهد باشد فقط با حکم قاضی در دادگاه صالحه میتوان حکم را صادر نمود طبق شرع اسلام
نتیجه میگیریم مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراییل مرگ بر منافقین و کفار
Iran, Islamic Republic of
توهم چه وقته بافتنه مساله اینه که چرا زن نجفی چه سناریویی پشت قضیه هستش ؟؟؟!! ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وزیر کشور در نامه‌ای از وزیر اطلاعات می‌خواهد نظرش را درباره محمدعلی نجفی برای تصدی سمت شهرداری تهران اعلام کند و چون شهر تهران مهم است و نباید لحظه‌ای بدون مسئول بماند،منطقی است که بلافاصله وزیر اطلاعات دستور تهیه پاسخ را بدهد و طبیعتا پس از چند ساعت، پاسخ آماده می‌شود.

اما کار نجفی بالا گرفت! !!!!چند ساعت به چند روز بدل شد و پاسخی نیامد! حتی برای شهرداری تهران سرپرست هم انتخاب شد،اما پاسخ نرسید! فشارها بالا گرفت! در پرونده نجفی چه چیزی بود که مانع پاسخ مثبت می‌شد!؟ آیا همان تک برگ سال 88 مانع بود و به مسئول با وجدان پرونده، اجازه نمی‌داد بی‌توجه به آن برگه، پاسخ بدهد!؟ آیا اوراق دیگری هم در پرونده بود که دست او را لرزان‌تر می‌کرد!؟ کسی چیزی نمی‌گوید اما هرچه بود،نامه‌ای امضا نشد تا فشارها بالا گرفت و... بالاخره حکم صادر شد!!!!!!
عادل
Iran, Islamic Republic of
برو ببين افشاي بدهي ٥٠ هزار ميلياردي شهرداري را چه كسي افشا كرد و مي فهمي چرا از نجفي انتقام گرفتند.
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو خودش اعتراف کرده !!!!!!!!!! خوشم میاد از جماعت اصلاح طلب که همیشه ظلبکاره !!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا دست انتقام الهی وقتی به کار می افته ...
Iran, Islamic Republic of
نجفی زده یکی رو کشته ! حالا دیگری ازش انتقام گرفته ؟! نجفی گفت که این خانوم مدام برای افشای اسرارش اونو تهدید میکرده .کدوم اسرار ؟!
Iran, Islamic Republic of
تو دوسال زندگی چقدر ازش فهمیده بوده !!....؟÷
حسینقلی
Iran, Islamic Republic of
چشم آقایان روشن. وزیر اموزش و پرورش وزیر علوم خخخ9خخخخ این آه بچه های بورسیه است
Iran, Islamic Republic of
نفرین دانشجویان مظلوم بورسیه بی تأثیر نبوده است.
Iran, Islamic Republic of
عادل جون خودش اعتراف کرده که زنشو کشته. یکم فکر کن
fallahiazar
Iran, Islamic Republic of
راست میگه چرا شقیقه ات رو چسبوندی به لوله تفنگش
Iran, Islamic Republic of
آره بزور زنش دادند بعد اسلحه دادند گفتند بکشش. خدا عقل هم ما را صدا کنه!!
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
بدهی شهرداری تهران فقط 10 هزار میلیارد تومان است که اگر دولت بدهی خود به شهرداری را بپردازد تسویه می شود.
حالا که نجفی انتقام گرفته آن هم از زن دومش!!
Iran, Islamic Republic of
در مورد معجزه هزاره سوم هم تایید نشد جز با فشار گرده های خاص و البته نتیجش رو خودتون بهتر میدونید
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجا که میسوزه
Sweden
دفاع از قاتل دست کمی از قتل نداره!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رسانه بر کرسی قضاوت!
Iran, Islamic Republic of
هر روز بوی تعفن اصلاحات بیشتر بلند میشود...
مجید
Iran, Islamic Republic of
رسوایی عاقبت همه اصلاح طلبان.
Iran, Islamic Republic of
جمع بستن اصلا کار درستی نیست دوست بزرگوار. حتی اگر یک نفر از یک جماعتی عاقبتش رسوایی نباشه شما مرتکب تهمت شده اید!
اکثر اصلاح طلبان که درسته؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا از شر شیطان رجیم
سید
Iran, Islamic Republic of
آنوقت این آدم می خواست کلانشهرتهران رامدیریت کند اصلاح طلبان هم سنگش رابه سینه می زدند...
Germany
صرف نظر از این حکایت جناب اقای نجفی برگ های زرین دیگری نیز در کارنامه خویش دارا می باشند....
Canada
کشته که کشته دیه اش رو میده ...!!!
بیمه هم که بود پس مشکلی نیست!!
ب
Iran, Islamic Republic of
وزیر آموزش و پرورش هاشمی رفسنجانی.
یعنی بیچاره بچه های آن زمان.
Iran, Islamic Republic of
...
کورش
Germany
تدبیر و امید و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای شهر که خودشون را میکشتن برای شهرداری ایشون حالا چی/
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتشون کنه
Iran, Islamic Republic of
دوست ایشان جا دارد از جایگاه حقوق زنان از ایشان سوال کند چگونه اجازه داری که این گونه رفتا. کنی!!!؟ولی افسوس که خبری نخواهد شد......
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان و اعتدالگرایان همواره خط مقدم مبارزه با فساد بوده اند و مردم طبق فرموده مرحوم هاشمی به این حقیقت پی برده اند که فقط اصلاح طلبان دلسوز مردم کشورشان هستند...!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
طناب پوسیده خاتمی
Iran, Islamic Republic of
مفاسد عظیم کرسنت و استات اویل و توتال و پترو پارس و صنعت فولادی و اختلاس فاضل خداداد و شهرام جزایری و غیره دستاورد اصلاحات است .
آفرین بخصوص با این خونریزی کاملا ثابت شد!!!!
این طیف خودشان را جر می دهند که صیغه توهین به زن است و زن دوم خیانت به حقوق زن اول است و... الان در مقابل این اتفاق که خونریزی هم به آن اضافه شده، کاملا کر و کور لال خواهند شد!!
رضا
اقای عادل که فرمودی برو ببین افشای سند های مالی شهرداری را چه کسی برملا کرد حتما خانم خودشه....؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
هنوز مونده تا تهرانی ها بفهمند قالیباف یعنی چی...
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
فرجام جریان اصلاحات یعنی همین فساد ،جاسوسی،خیانت و اینم از قتل و جنایتشون
Germany
اینم از اسطوره نو اندیشان
Iran, Islamic Republic of
الانه که بگن همش تقصیر احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
زن دوم اخر و عاقبت نداره شهردار و غیرشهردار هم نداره
United Arab Emirates
خدایا در این شب شریف همه ما را عاقبت بخیر کن. نه شهرت نه ثروت نه قدرت هیچکدام عامل عاقبت بخیر نیست. خدایا به حق علی ما را رستگار کن
United States
تفکر اصلاح طلبی چون پلی است که ادم های ضعیف دین را بسوی لیبرال شدن یا سکولار شدن یا بی دینی سوق می دهد
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا
Iran, Islamic Republic of
ببین کی سالها وزیر آموزش و پرورش این مملکت بوده؟!! کی میخواست شهر امنی برای زنان بسازه؟!!!
افسادطلبا چه به حق مفسدن
رر
Iran, Islamic Republic of
اين شخص وزير اموزش و پرورش!! اين مملكت بوده بيخود نيست كه مردم رواني شده اند!؟
Iran, Islamic Republic of
مردم روانی نشده اند
البته اصلاح طلبها مردم را به ستوه آورده اند
حلما
Iran, Islamic Republic of
حق مردم ....مال حرام......دروغ....فریب افکار عمومی برای مقام بالاتر....تهمت ناروا به رقیب انتخاباتی........!!!
Iran, Islamic Republic of
....
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کاش قیاس کنید بین محمود کریمی که از سلاحش استفاده نکرد و نجفی تیتر بزنید خطر ازدواج با اصلاح طلبان!!!!
ممد
United States
خوب شد مداح گانگستر یادت اومد!!!! مسئولان و افراد رده بالا همگی سلاح دارند......
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبها فقط اینو کم داشتند!!!
Iran, Islamic Republic of
چشم اصلاح طلبها روشن رزومه کاری ایشان منور به عنوان قتل هم شد!!
Iran, Islamic Republic of
منور به عنوان قتل بود.

الان عیان شده است.
Iran, Islamic Republic of
مگر داشتن اسلح جرم نیست؟

شهردار تهران اسلحه از کجا داشته؟
Iran, Islamic Republic of
عشق و پیری و قتل می تواند رمز شناخت برخی اصلاح طلبان باشد
فروزان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وزیر آموزش و پروزش و شهرداری تهران و قتل و اصلاح طلبان و کارگزاران سازندگی باهاش اگر تونستی یک جمله بسازی؟!!!!÷
Iran, Islamic Republic of
تعداد خودروهای پلیس در مقابل محل حادثه بسیار مضحک است. برای یک قتل خانوادگی یک گردان!!! خودرو گسیل می‌کنند؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
طرف کم کسی نبود یک اصلاح طلب قدیمی و شناخته شده و تکنو کرات که اصلاح طلبان روی او خیلی حساب باز می کردند با قلب خراب می خواست شهردار بشه نسل ما رو رشد بده یک ناخونک هم به برخی رفتارهای زندگی دو گانه و دو همسری زده بود // اقایون اصلاح طلب ناقلاها شما بلد بودید ما فکر کردیم بلد نیستید .
Iran, Islamic Republic of
این هم خیر اصلاح طلبان ،
Iran, Islamic Republic of
سلام.اوه اوه چه خبرهایی می شنویم از اصلاح طلبها ....
حسن
Iran, Islamic Republic of
سکان آموزش و پرورش را به چه کسی سپرده بودند
رضایی
Estonia
...
United States
عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند
منصور
Iran, Islamic Republic of
عیدی بورسیه های مظلوم بورسیه که به دست نجفی آواره شده بودند
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
عاقبت وزراء کابینه اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
شوی مضحک خبرنگار جیره خوار
چه جالب این طور سریع و علنی کلت در دست خبرنگار همه چی...
آره تو بگو زدم ما هم میگیم زدی..
کریمی. دزفول
Iran, Islamic Republic of
وزیر اسبق آموزش و پرورش !!
مشاور رئیس جمهور !!
شهردار تهران!!
اصلاح طلبان عزیز... تبریک میگم
دزفول
Iran, Islamic Republic of
با بلایی که سر هزاران معلم مظلوم و مردم بیچاره آوردی .... این آبروریزی ،کمترین عقوبت دنیایی اعمالت هست.... هر چند قطعا پشتت گرمه و خبری از اعدام و قصاص نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضایی باید بدون هر گونه ملاحظ ای وفشارهای احتمالی که از سوی جناح ایشون یا همکاران سینه چاکش در شورای شهر وارد خواهد شد سریعا محاکمه وبه مجازات برساند
Iran, Islamic Republic of
عشق هایی کز پی رنگی بود
عشق نبود عاقبت ننگی بود
Iran, Islamic Republic of
وزیر بوده شهردار بوده معصوم نبوده که هیچ خطایی ازش سر نزنه. لعنت بر شیطان رجیم
Iran, Islamic Republic of
یک نمونه کامل اصلاحاتچی
Iran, Islamic Republic of
برند اصلاح طلبان اینجوری از کار درآمد وای بحال بقیه. مردم عزیز بهوش هستند.
فلفلي
Iran, Islamic Republic of
واقعاً عدالت علوي را در نوع تفاوت برخورد پليس آگاهي با قاتلي كه چندين دوره وزير فرهنگ و آموزش پرورش اين مملكت بوده را با قاتليني كه در سطح پايين از سواد فرهنگي هستند ديديم. ديديم كه چطور اين آقا با كت و شلوار و لبخن به لب با فرمانده آگاهي چايي مي خورد اما اگر يك فرد عادي اين جامعه بود با دست و پاي دستبند زده و لباس آگاهي پوشيده در جلوي دوربين استنساخ مي شد. آفرين به اين عدالت.
جناب آقاي رئيسي كاري بس سخت در پيش داريد.
آيا به صرف اينكه فردي وزير يا نماينده بوده حق دارند به وي مجوز حمل سلاح بدهند؟ بر اساس چه قاعده اي؟ اون وقت يك عده از امام جمعه و طلبه جوان بايد به راحتي آب خوردن مورد تعرض و حمله چاقو اسلحه قرار بگيرند و شهيد شوند.
واقعاً اگر اين حكومت علوي است بايد تاسف خورد بر پليس و دستگاه انتظامي آن.
Iran, Islamic Republic of
مگه ماه رمضون روزه نبود پس برا چی داشت چایی می خورد
Iran, Islamic Republic of
این که چیزی نیست اصلاح طلبا مردم کشند مردم ایران را به خاک سیاه نشانده اند
Iran, Islamic Republic of
تا ديروز با تفنگ اقتصادي با بالا بردن قيمت مسكن و خودرو و مواد غذايي ما رو كشتند امروز هفت تير مي بندند در پايتخت ادم مي كشند و خونسرد در ماه مبارك رمضان چاي ميخورند
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
الان شورای شهر فله ای تهران به پاس زحمات نجفی (قتل) تصمیم گرفته نام یکی از خیابونها را به نام ایشان بکنند . علی برکت الله .
Iran, Islamic Republic of
نجفی دست پرورده کامل اکبر رفسنجانی بود . اینها به راحتی هفت تیر کشی می کنند . پسر رفسنجانی هم توی یک جرو بحث ساده توی خیابان نیاوران به روی ... هفت تیر کشی کرد .
Iran, Islamic Republic of
باید اعدام بشه . ..
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
چهره جدید مدعیان هوچیگر اصلاحاتچی با قتل و غارت چه خوب عجین است
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
در فیلمی دیدم که فرزندی زن پدرش را کشت. ولی پدر برای نجات او، قتل را به گردن گرفت. نکنه اینهم از همین قماش باشد؟ الله اعلم.
بوسجين
Denmark
.....
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر بالاخره یکی از اینا به کاراشون اعتراف کرد. البته نمی تونسته پنهان کنه!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کسی که سالها توی امریکا زندگی کرده و انجا به نوعی بزرگ شده هفت تیر کشی برایش خیلی راحت بوده است . ایشان توسط رفسنجانی به مناصب بزرگ منصوب شد و بال و پر گرفت . قطعا قتل یک انسان بی گناه از گناهان کبیره است ...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
باید هرچه سریعتر این قاتل و جانی در محل قتل اعدام (قصاص) بشود .
Iran, Islamic Republic of
.....