پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

منتظر پایان غافلگیرکننده سریال برادرجان باشید

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 688122
بازیگر سریال "برادرجان" گفت: ادامه و پایان سریال برادرجان به هیچ وجه مانند سریال‌هایی که تاکنون دیده ایم نیست.
منتظر پایان غافلگیرکننده سریال برادرجان باشید
به گزارش جهان نيوز، مارال فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص نحوه حضورش در سریال رمضانی "برادر جان" گفت: این سریال دومین همکاری من با "سعید نعمت الله" است، پیش از این من در سریال "خواب‌زده" افتخار همکاری با وی را داشتم و به همین واسطه با نظر "محمدرضا آهنج" به این سریال نیز اضافه شدم.

وی درباره روند صعودی خود در عرصه بازیگری طی دو سال گذشته افزود: من طی سال‌های اخیر تمام تمرکزم روی تئاتر بوده است، در این بین سریال هم پیشنهاد می‌شد، اما به واسطه مشغولیتم با تئاتر سعی می‌کردم در هر اثری حضور پیدا نکنم، به عنوان مثال یکی از همان آثاری که به دلیل کیفیت بالا قبول کردم سریال "رهایم کن" بود که در آن با امین تارخ همبازی بودم.

بازیگر سریال "برادر جان" درباره اهمیت فیلمنامه برای پذیرش نقش تاکید کرد: درجه اول اهمیت برای انتخاب یک نقش از نظر من فیلمنامه است، سعید نعمت الله در سریال برادرجان خیال هر بازیگری را از لحاظ متن راحت کرده و در بخش دوم دلیل من برای حضور در سریال برادرجان بازیگرانی بودند که به درستی و بنا به نقش در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

وی در همین راستا ادامه داد: طی سال‌های گذشته فضای تئاتر همواره برای من محیطی آرام، امن و سرشار از زندگی بوده و در این میان تنها وقتی تئاتر را رها کردم که نقش درستی به من پیشنهاد شود، با این وجود اگر باز هم بخواهم سر کار سینمایی و یا تلویزیونی بروم زمان‌بندی آن را با تئاتری که در حال تمرین یا اجرا هستم هماهنگ می‌کنم.

بازیگر سریال "رهایم کن" درباره استقبال دو سریال رمضانی خود طی دو سال گذشته افزود: خوشحالم که طی دو سال گذشته این اتفاق برای من افتاده است، به هر ترتیب مردم همواره از آثار رمضانی استقبال می‌کنند، اما خوشبختانه دو سریالی که طی دو سال گذشته به قول معروف گل کرده‌اند آن‌هایی بوده که من در آن‌ها به ایفای نقش پرداختم.

منتظر پایان غافلگیر کننده سریال برادرجان باشید
فرجاد یکی از دلایل اصلی موفقیت برادرجان را محیط آرام تیم تولید دانست و اضافه کرد: برای من بازیگر حضور در محیطی آرام و بدون تنش بسیار با اهمیت است. محمدرضا آهنج پشت صحنه به شدت امن و آرامی را برای بازیگران به وجود آورده بود و از طرفی تمامی تعهدات مالی پروژه هم به موقع پرداخت می‌شد و همین عاملی بود تا تمامی تمرکز گروه روی کیفیت هر چه بهتر اثر باشد.

وی درباره انتخاب بازیگران سریال "برادر جان" اذعان کرد: پیش از این در تمرینات یک اثر نمایشی با حسام منظور همکاری داشتم که متاسفانه روی صحنه نرفت، حسام منظور از تئاتر آمده و بازیگر توانمندی است، در کل از نظر من یکی از نقاط قوت برادرجان چیدمان درست بازیگران است، بازیگرانی که اکثریت از تئاتر آمده اند و همین باعث شده نقش‌ها بهتر درک و بازی شوند.

بازیگر فیلم "جاودانگی" در همین رابطه تصریح کرد: خوشبختانه انتخاب بازیگران سریال برادرجان تنها به دلیل معروفیت و یا داشتن فالوور زیاد انتخاب نشدند و تنها به بازیگر بودن آن‌ها توجه شد.

وی در خصوص استقبال مردمی از سریال "برادر جان" ادامه داد: استقبال مردم از برادرجان برای من شگفت آور و تعجب برانگیز است، مردم به شدت این سریال را دوست دارند و من هر جا می‌روم صحبت از برادرجان است و همه با آن ارتباط برقرار کرده‌اند.

بازیگر سریال "کت جادویی" درباره تاثیر جلیل فرجاد در موفقیت وی در بازیگری اضافه کرد: اینکه بگویم پدرم در بازیگر شدن من و یا مونا خواهرم بی تاثیر بوده درست نیست، زیرا ما وقتی چشممان را باز کردیم با دنیای سینما و بازیگری آشنا شدیم، پدر از همان نوجوانی مرا به کلاس بازیگری فرستاد و حتی یکسال مدام نقشی را در کنار من بازی کرد تا بتوانم بازیگری را به صورت درست یاد بگیرم. در گذشته بازی روی صحنه تئاتر اینقدر ساده و سریع اتفاق نمی‌افتاد، برای یک اثر یکسال کار می‌شد، در همان سال‌های نوجوانی من یکسال تمام تنها یک صفحه دیالوگ را بازی می‌کردم.

وی در همین راستا ادامه داد: من پیش از اینکه شناخته شوم به نام دختر جلیل فرجاد نامیده می‌شدم، اما از یک جایی به بعد دیگر نام پدر نه برای من بلکه بر هر فردی تضمین کننده ادامه راه نیست بلکه مابقی به تلاش خودمان برای بازی بستگی دارد.

بازیگری تماماً تلاش بازیگر است، زیبایی، نسبت خانوادگی و یا پول تا یک جایی جوابگو هستند و بعد از آن توانمند نباشی خود بازیگری شما را حذف می‌کند.

منتظر پایان غافلگیر کننده سریال برادرجان باشید

بازیگر نمایش "محبوبه ها" درباره تجربه بازی کنار پدرش در سریال "برادر جان" افزود: بازی کنار پدر همیشه برای من شگفت انگیز، زیبا و پر از احساس خوب است، حتی سعید نعمت الله در این سریال لطف کرد و سکانسی را برای من و پدر نوشت تا به یادگار برایمان بماند، بازی کنار پدر همیشه برای من جذاب است.

وی درباره فضای نقد بین خانواده فرجاد تاکید کرد: همیشه این اتفاق می‌افتد، البته همیشه نظر اصلی نظر کارگردان است، اما ما همواره در خانواده برای بهتر شدن نقش، یکدیگر را نقد و تحلیل می‌کنیم و همیشه کنار یکدیگریم، حتی گاهاً پدر پیش از یک تئاتر به من زنگ زده و مرا به آرامش پیش از اجرا دعوت می‌کند.

فرجاد درباره ادامه داستان سریال "برادر جان" خاطرنشان کرد: ادامه و پایان سریال برادرجان به هیچ وجه مانند سریال‌هایی که تاکنون دیده‌ایم نیست، زیرا نعمت الله به نحوی سریال می‌نویسد که حتی ما به عنوان بازیگر هم همواره شگفت زده و غافلگیر می‌شویم، به عنوان مثال در صحنه بازی من با حنیف این اتفاق برای خودم افتاد، من نمی‌توانم داستان را لو بدهم، اما مطمئن باشید پایان برادرجان مثل هیچ سریالی نیست.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *