پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
انبارلویی:

دولت جوان حزب‌اللهی خواست مردم است

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 688097
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم به این سمت پیش می‌روند که دولت جوان و حزب‌اللهی داشته باشند تا بتوانند از این مشکلات عبور کنند.
دولت جوان حزب‌اللهی خواست مردم است
به گزارش جهان نيوز، محمد کاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی درباره سخنان اخیر امام خامنه‌ای در دیدار با دانشجویان درخصوص فراهم کردن زمینه برای روی کار آوردن دولت جوان و حزب‌اللهی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم راهبرد کشور برای اداره 40 سال دوم را مشخص و انتقال قدرت را به جوانان و نسل جدید را تبیین کردند و بیش از 33بار در این بیانیه از جوانان خواستند که خود را در عرصه‌های گوناگون نشان دهند.

وی افزود: این بیانیه راهبرد را مشخص کرد که جوانان باید خودشان زمینه را ایجاد کنند یعنی شایستگی‌ها و قابلیت‌های خود را در مدیریت کشور نشان دهند کما اینکه نشان هم دادند. مسئله مهم این است که ما یک نظام مردم سالارانه داریم و این انتقال قدرت باید در چارچوب فرآیند مردم‌سالارانه صورت بگیرد. کمتر از 9 ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی داریم و در این مدت باید رایزنی صورت بگیرد که جوانان بتوانند در تقنین و به مجلس راه پیدا کنند و یکسال بعد از آن هم انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و بسیاری از مشکلات کشور بخاطر پیرسالاری در دولت کنونی و دولت قبل است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر جوانان تلاش کنند و برای شکل‌گیری دولت حزب‌اللهی و جوان گفتمانی دقیق راه بیندازند، در جامعه هم پذیرفته است و مردم به این سمت پیش می‌روند که دولت جوان و حزب‌اللهی داشته باشند تا بتوانند از این مشکلات عبور کنند.

انبارلویی اظهار کرد: اگر به تاریخ 40 ساله اخیر برگردیم می‌بینیم که بسیاری از توفیقاتی که در حوزه‌های مختلف داشتیم به خاطر این بوده که جوانان در رأس امور بودند؛ آزادی خرمشهر را جوانان 20-30 ساله انجام دادند بنابراین این یک ضرورت است که جوانانی که در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و در حوزه کارآفرینی و حوزه‌های مختلف هستند، به فکر دولت حزب‌اللهی و متدین و انقلابی باشند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
درسته خود این آقایان که دل نمی کنند هر چند سال هم که مسئول باشند کمه ...