کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«پرویز بهرام» صدای ماندگار دوبله درگذشت +تصاویر

6 خرداد 1398 ساعت 11:02

همسر پرویز بهرام گفت: پرویز صبح امروز بر اثر ناخوش احوالی که مدت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کرد از بین ما رفت.


به گزارش جهان نیوز، همسر پرویز بهرام دوبلور پیشکسوت سینما، رادیو و تلویزیون گفت: پرویز صبح امروز بر اثر ناخوش احوالی که مدت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کرد از بین ما رفت.

پرویز بهرام صبح امروز درگذشت/خداحافظی با دوبلور پیشکسوت
همسر پرویز بهرام روز گذشته در آخرین مصاحبه ای که داشت وضعیت جسمانی این هنرمند را اینگونه شرح داد: واقعیت امر وضعیت پرویز بهرام نسبت به گذشته بسیار بدتر شده است و وضعیت عمومی وی به هیچ وجه خوب نیست، در حال حاضر پرویز به دعای مردم نیازمند است.

وی درباره وضعیت عمومی همسرش اضافه کرد: پزشکان پاسخ قاطعی به ما نداده اند اما وی هم اکنون قدرت راه رفتن ندارد، وضعیت بلعش کاملاً با مشکل روبرو شده و در حرکت دادن دست و پایش دچار مشکلات فراوانی است.

همسر این دوبلور پیشکسوت در مورد هوشیاری وی افزود: وی هم اکنون دچار اختلال حواس شده و زیاد قادر به برقراری ارتباط با سایرین نیست. در حال حاضر وضعیت پرویز به هیچ وجه خوب نیست و زخم بستر باعث شده تا ادامه درمانش به سختی پیش برود.

پرویز بهرام صبح امروز درگذشت/خداحافظی با دوبلور پیشکسوت
وی با اشاره به انتقال پرویز بهرام به خانه تاکید کرد: وی مدتی در آی سی یو بستری بود منتها پزشکان تشخیص دادند که حضورش در آی سی یو بی‌فایده بوده و باید به بخش منتقل شود، پس از آن بخش هم بی‌فایده بود و پزشکان تصمیم گرفتند وی را به خانه منتقل کنند.
همسر این هنرمند قدیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه سالهاست که پرویز فراموش شده و حتی یکبار هم کسی از هنرمندان و همکارانش با وی تماس نگرفت که حالش خوب است یا نه. پرویز سالها فعالیت داشته و اینکه به همین راحتی فراموش می شود عادلانه نیست اما در کل در عرصه هنر پیشکسوتان به راحتی کنار گذاشته می شوند.
 


کد مطلب: 688016

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/688016/پرویز-بهرام-صدای-ماندگار-دوبله-درگذشت-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com