جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸

«پرویز بهرام» صدای ماندگار دوبله درگذشت +تصاویر

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 688016
همسر پرویز بهرام گفت: پرویز صبح امروز بر اثر ناخوش احوالی که مدت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کرد از بین ما رفت.
به گزارش جهان نيوز، همسر پرویز بهرام دوبلور پیشکسوت سینما، رادیو و تلویزیون گفت: پرویز صبح امروز بر اثر ناخوش احوالی که مدت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کرد از بین ما رفت.

پرویز بهرام صبح امروز درگذشت/خداحافظی با دوبلور پیشکسوت
همسر پرویز بهرام روز گذشته در آخرین مصاحبه ای که داشت وضعیت جسمانی این هنرمند را اینگونه شرح داد: واقعیت امر وضعیت پرویز بهرام نسبت به گذشته بسیار بدتر شده است و وضعیت عمومی وی به هیچ وجه خوب نیست، در حال حاضر پرویز به دعای مردم نیازمند است.

وی درباره وضعیت عمومی همسرش اضافه کرد: پزشکان پاسخ قاطعی به ما نداده اند اما وی هم اکنون قدرت راه رفتن ندارد، وضعیت بلعش کاملاً با مشکل روبرو شده و در حرکت دادن دست و پایش دچار مشکلات فراوانی است.

همسر این دوبلور پیشکسوت در مورد هوشیاری وی افزود: وی هم اکنون دچار اختلال حواس شده و زیاد قادر به برقراری ارتباط با سایرین نیست. در حال حاضر وضعیت پرویز به هیچ وجه خوب نیست و زخم بستر باعث شده تا ادامه درمانش به سختی پیش برود.

پرویز بهرام صبح امروز درگذشت/خداحافظی با دوبلور پیشکسوت
وی با اشاره به انتقال پرویز بهرام به خانه تاکید کرد: وی مدتی در آی سی یو بستری بود منتها پزشکان تشخیص دادند که حضورش در آی سی یو بی‌فایده بوده و باید به بخش منتقل شود، پس از آن بخش هم بی‌فایده بود و پزشکان تصمیم گرفتند وی را به خانه منتقل کنند.
همسر این هنرمند قدیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه سالهاست که پرویز فراموش شده و حتی یکبار هم کسی از هنرمندان و همکارانش با وی تماس نگرفت که حالش خوب است یا نه. پرویز سالها فعالیت داشته و اینکه به همین راحتی فراموش می شود عادلانه نیست اما در کل در عرصه هنر پیشکسوتان به راحتی کنار گذاشته می شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
خدا رحمتش کند صدای زیبایی داشت. اما این سرگذشت و خصوصا سرنوشت آدم های معروف و هنرمند باید درس و عبرتی برای همه ما خصوصا سلبریتی ها باشد که جز عمل صالح و اطاعت از خداوند متعال هیچ چیز دیگری ماندگار نیست. شاید در اوج معروفیت چند روزی برایمان کف و سوت بزنند اما همینکه از رونق افتادی باید در کنج عزلت امورت را بگذرانی و در همان تنهایی از دنیا بروی. و بعد پاسخگوی عملت در دنیا باشی. خدایا ما را بیامرز و کمک کن تا بجز خشنودی تو قدم در راهی دیگر نگذاریم.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
خدا آخر و عاقبت هممونو بخیر بگذرونه ، بهترین مرگ شهادته ،
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و قرین رحمت الهی
Iran, Islamic Republic of
این ضایعه را حضور همه هنرمندان صدا و سیمان و رادیان و تلویزان و سینمان تسلیت عرض مبکنیم
Iran, Islamic Republic of
رحمت خدا بر او باد. این صداهای ماندگار دیگر جایگزین ندارند.