جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تسلط ارتش سوریه بر شهرک راهبردی «کفرنبوده»

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 687987
در عملیاتی برق آسا اندکی قبل نیروهای ارتش سوریه وارد شهرک راهبردی کفرنبوده در حومه حماه شدند.
تسلط ارتش سوریه بر شهرک راهبردی «کفرنبوده»
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، در عملیاتی برق آسا اندکی قبل نیروهای ارتش سوریه وارد شهرک راهبردیکفرنبوده در حومه حماه شدند.

بر اساس این گزارش؛ نیروهای ارتش سوریه پس از عملیات توپخانه ای و موشکی و هوایی گسترده که علیه مواضع جبههالنصره و متحدانش و خطوط امداد رسانی تروریست‌ها در منطقه رخ داد، وارد این شهرک راهبردی شدند.

یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه شروع به تثبیت مواضع خود در داخل شهر کفرنبوده در شمال غرب حماه کرده اند و نیروهای خنثی کننده مین و مواد منفجره در حال پاکسازی شهر از مین‌ها و مواد منفجره برجای مانده از تروریست‌ها هستند.

این منبع بیان کرد: بیش از ۳۰ تروریست به هلاکت رسیده اند و ادوات و خودروهای زرهی آنها منهدم شده است.

شایان ذکر است که ارتش سوریه چندی قبل بر این شهرک مسلط شده بود اما تروریست‌ها با استفاده از عوامل انتحاری مالدیوی یورش گسترده ای را علیه ارتش سوریه انجام دادند که ارتش سوریه مجبور به عقب نشینی از این شهرک و استقرار در اطراف آن شد و مواضع تروریست‌ها را زیر آتش سنگین قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا و انگلیس و فرانسه جزء تروریست شماره یک جهان محسوب می شود سلاح های شیمیایی یک بهانه است جنگ آمریکا و نگلیس و فرانسه برای همیشگی درکشورها مختلف هستند و همچنان نیز ادامه دارد اوکراین و یمن و افغانستان و پاکستان و عراق و لبنان و غیر سلاح های شیمیایی ندارند
آمریکا و انگلیس در عراق از گاز فسفری استفاده کردند در سال 2003 پس چرا به خاطر شیمیایی می خواهد به سوریه حمله و دخالت بی مورد می کند غرب خود سلاح کشتار جمعی هستند آمریکا و انگلیس و فرانسه لازم به جنایت و خیانت و تجاوز خود علیه سوریه پایان دهد (1026)