چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

اقدام عجیب اینستاگرام علیه روزه داری!

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 687974
فارس نوشت: اینستاگرام هشتگ #fasting را که غالبا معادل روزه داری گرفته می‌شود، در بین هشتگ‌های هشدارآمیز قرار داده است!
به گزارش جهان نيوز، اینستاگرام که مدتی است به سانسور و غربال سازی برخی تگ‌های مهم در شبکه خود پرداخته است، با آغاز ماه رمضان هشتگ #fasting  را که غالبا معادل روزه داری گرفته می‌شود، در بین هشتگهای هشدارآمیز قرار داده است. به طوری که اگر این هشتگ را سرچ کنید، اینستاگرام پیغامی فرستاده و اشاره دارد که این تگ باعث آسیب جسمی به شما می‌شود.
 

این در حالی است که برخی تگ‌های دیگر مانند #Ramadan یا #Fastingforweightloss که به تگ بالا مرتبط هستند، فیلتر نشده و در بین تگ‌های هشدارآمیز نیز قرار نگرفته اند.
 

برخی معتقدند واژه فستینک دقیقا به معنی روزه داری نیست  و بیشتر به معنی هر نوع امتناع از خوردن و آشامیدنی است که جنبه مذهبی، زاهدانه و راهبانه داشته باشد. با این حال، نباید فراموش کرد که این واژه به خصوص در مورد روزه‌داری مسلمانان هم به کار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
۹۰ درصد رسانه ها و شبکه های دنیا دست صهیونیست ها یهودی ها و انگلیسیهاست و یا مانند یک غده سرطانی بدخیم شدیدآ به آن رخنه کرده اند