پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

معرفی سرویس‌های دیجیتال مبین وان در نمایشگاه «زندگی دیجیتال» در فرهنگسرای اندیشه

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 687965
اپلیکیشن‌های نخستین دوره کارآفرینی مرکز نوآوری مبین وان (مبین‌لند) در نمایشگاهی با عنوان «زندگی دیجیتال» به نمایش درآمد.
مبین لند

اولین نمایشگاه معرفی دستاورد‌های ۷۵ سرویس دیجیتال محتوایی با عنوان «زندگی دیجیتال» یکشنبه، پنجم خرداد ۱۳۹۸ در فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت. این اپلیکیشن ها در نخستین دوره کارآفرینی مرکز نوآوری مبین‌وان (مبین‌لند) تولید شده بودند.

مرکز نوآوری مبین‌وان از سال ۱۳۹۷ با عنوان «مبین‌لند» با رویکرد حمایت از استارت‌آپ‌هایی که دارای تیم و محصول اولیه‌اند شکل گرفته و تا امروز توانسته است با حمایت هایی که در حوزه های مختلف انجام داده است زمینه ایجاد 180 شغل پایدار را در سال 1397 فراهم نماید. این مرکز می‌کوشد با ارایه فضای کار اشتراکی، برپایی جلسات منتورینگ و شبکه‌سازی به اشتغال‌زایی و کارآفرینی کمک کند و این تلاش را به سرانجام برساند.

نمایشگاه «زندگی دیجیتال» تا دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۸ در فرهنگسرای اندیشه برپاست. فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) واقع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *