سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

نقوی: روحانی گفت که مسئولیت برجام را می‌پذیرد

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 687916
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری هیچ‌گاه در جزئیات برجام ورودی نکردند و آقای رئیس‌جمهور صراحتاً گفتند مسئولیت اجرایی برجام را می‌پزیرد.
نقوی: روحانی گفت که مسئولیت برجام را می‌پذیرد
به گزارش جهان نيوز، سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند "من به برجام به آن صورتی که عمل و محقق شد، خیلی اعتقادی نداشتم و بار‌ها نیز به خود مسئولان این کار ازجمله به آقای رئیس‌جمهور و وزیر محترم امور خارجه این مطلب را گفتیم"، تصریح کرد: آنچه مقام معظم رهبری با آن درباره برجام موافقت کردند، نامه آقای روحانی بود نه جزئیات کامل برجام.

وی گفت: در این نامه تشریح شده بود که تمام تحریم‌های علیه ملت ایران برداشته خواهد شد و فعالیت‌های علمی و صلح‌آمیز هسته‌ای نیز ادامه خواهد داشت و مقام معظم رهبری نیز به‌طور طبیعی ضمن موافقت با این مهم تصریح کردند که به‌صورت مشروط با برجام موافقت می‌کنند، اما متأسفانه آمریکا و برخی دیگر از اعضای برجام به تعهدات خود پایبند نبودند.

نقوی گفت: دولت وظیفه داشت که تعهدات طرف مقابل را پیگیری کند که البته این کار را هم کرد، اما متأسفانه آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات خود پایبند نبودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین گفت: مقام معظم رهبری هیچ‌گاه در جزئیات برجام ورودی نکردند و این‌طور نبود که ایشان بخواهند در جزئیات و موارد اجرایی ورودی کنند چراکه آقای رئیس‌جمهور صراحتاً گفتند مسئولیت اجرایی برجام را می‌پزیرد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا دولت روحانی هست مشکلات هم هست!
تا دولت روحانی هست مشکلات صددرصد برطرف نمی‌شود.
تا برجام هست مشکلات هم هست!
تابرجام هست مشکلات صددرصد برطرف نمی‌شود.